خرید فلزیاب در تهران

خرید فلزیاب در تهران

خرید فلزیاب در تهران

خرید فلزیاب که دارای تنوع محصولات و برندهای مختلف در آن زیاد است می تواند یک چالش جالب و پر هیجان باشد. در وبگاه فلزیاب تهران طیف وسیعی از انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب آنتن راداری و … را برای شما فراهم ساخته ایم تا در کنار محصولات متنوع از برندهای بزرگ مانند شرکت فلزیاب IKPV ، امکان مقایسه و بررسی ویژگی‌های هر محصول را در اختیار داشته باشید و انتخابی مناسب را برای خود رقم بزنید.

خرید فلزیاب در تهران
خرید فلزیاب در تهران

خرید فلزیاب

با توجه به تنوع محصولات فلزیاب در بازار فروش فلزیاب ، ممکن است این سوال پیش آمده باشد که کدام دستگاه طلایاب عملکرد مناسب دارد و نتیجه می دهد و جهت خرید فلزیاب کدام دستگاه را انتخاب کنیم. هنوز افرادی هستند که به علت کم تجربگی در کاوش، طعم تلخ شکست را در ابتدای کار خود چشیده اند.

قدم اول: خرید فلزیاب و طلایاب خارجی

در بازار فروش فلزیاب بر خلاف سایر دستگاه های الکترونیک، مارک فلزیاب حرف اول نمی زند و تقریبا نباید به دنبال نام و برند فلزیاب باشید. دستگاه های فلزیابی که در خارج از کشور ایران تولید می شوند به دلیل تفاوت خاک و آب و هوا عملکرد متفاوتی در کشور ایران دارند. مانند بسیاری از دستگاه های الکترونیکی، فلزیاب ها نیز در امر کپی و فلزیاب جعلی در امان نیستند.

بسیاری از دستگاه های فلزیاب که در سایر سایت توسط شرکت ها تولید کننده فلزیاب به عنوان فلزیاب اورجینال یا فلزیاب خارجی ارائه می شوند جعلی بوده و بازدهی بسیار کمتری نسبت به نمونه اصل خود دارند. مساله مهم که شاید کمتر کسی از آن اطلاع داشته باشد این موضوع است که برند سازی بسیاری از دستگاه های فلزیاب توسط خود شرکت های ایرانی و در داخل کشورمان اتفاق می افتد، برای مثال افراد کلاه بردار مانند فلزیاب پارس که اقدام به فروش فلزیاب جعلی و بدون کیفیت به نام فلزیاب انگلیسی می کند تمام دستگاه های فلزیاب خود را در ایران تولید می کند و به نام فلزیاب خارجی به فروش می رساند.

قدم دوم: به دنبال ظاهر دستگاه فلزیاب یا گنج یاب نباشید

ظاهر دستگاه فلزیاب به هیچ عنوان اهمیت ندارد. شاید برای فردی که قصد خرید تلفن همراه دارد ظاهر دستگاه در کنار عملکرد برایش مهم باشد ولی اطمینان داشته باشید شما هیچ گاه نمی توانید یک دستگاه فلزیاب را در دست بگیرید و در خیابان یا محل کار خود حاضر شوید. اولویت در خرید فلزیاب را تنها بر روی کیفیت و عملکرد دستگاه قرار دهید.

قدم سوم: آموزش فلزیاب را فراموش نکنید

برای آموزش فلزیاب و کار کردن با آن وقت بگذارید و یاد بگیرید. پیش از خرید فلزیاب حتما از فروشنده فلزیاب بخواهید تمام نکات دستگاه فلزیاب را به شما آموزش کامل دهد. آموزش فلزیاب در روزهای بعد حداقل ۷۰% شما ره جلو می انداز. تلاش کنید با سوالات مختلف سطح اطلاعات فروشنده فلزیاب را بسنجید. اطمینال داشتن از چیزی که قصد خرید آن را دارید بسیار مهم است. به تبلیغات در مورد فلزیاب اتکا نکنید و از فروشنده فلزیاب بخواهید دستگاه طلایاب را برای شما باز کرده و در یک محیط آزاد و استاندارد تست کند. از خرید فلزیابی که به دلیل پلمپ جعله فلزیاب و … از تست فلزیاب باز می زنند خودداری کنید.

قدم چهارم: ثبات و بالانس فلزیاب

تفکیک فلزیاب بسیار مهم است. اگر دستگاه فلزیابی در امر تفکیک فلزات و بالانس زمین (تنظیم با خاک منطقه) ضعف داشته باشد در هر قدمی که بر می دارید این دستگاه گنج یاب شروع به هشدار دادن کاذب می کند و در نتیجه باعث سردرگمی و اشتباه اپراتور فلزیاب می شود. برای جلو گیری از این خطا علاوه بر داشتن یک فلزیاب با ثبات بالا به تمرین دو یا سه روزه با یک ظرف کوچک سیسنی ۲۰ در ۲۰ سانتی متری در عمق ۱ متری دارید. سینی را در جاهای مختلف درون خاک قرار دهید و با فلزیاب شروع به اسکن منطقه کنید و سطح اپراتوری خود را افزایش دهید.

قدم پنجم: خدمات پس از فروش فلزیاب

از پشتیبانی و خدمات پس از فروش فلزیاب اطمینان کامل داشته باشد. شرکت های فروش فلزیاب ملزم به ارائه خدمات پس از فروش به خریدار فلزیاب می باشند. فلزیاب دستگاه بسیار حساسی است که ممکن است در حین کاوش دچار سانحه شده و خراب شوند. حتما از فروشنده فلزیاب بپرسید که در صورت خرابی از آن ها چه خدماتی می توانید دریافت کنید. به نوع باتری، میزان شاژدهی و عملکرد فلزیاب توجه کرده و آنان را در نظر داشته باشید.

برخی از محصولات شرکت فلزیاب IKPV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب