خرید فلزیاب کارکرده

خرید فلزیاب کارکرده

همواره با پیشرفت تکنولوژی ، صنعت فلزیابی نیز با تغییرات بسیار زیادی رو برو شده و کمپانی های سازنده سعی کردند تا با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها فلزیاب پیشرفته و کارآمدی را به بازار جهانی عرضه کنند تا از دیگر رقبای خود عقب نیوفتند. تعداد کمپانی های که در این زمینه فعالیت می کنند کم نمی باشد اما فقط برخی از آن ها توانسته اند که در بازار جهانی سهم فروش بیشتری را نصیب خود کنند. کمپانی های مانند فلزیاب ماینلب استرالیا ، فلزیاب لورنز آلمان ، فلزیاب گرت آمریکا ، فلزیاب اوکاام آلمان ، فلزیاب ماکرو ترکیه ، فلزیاب وایتس آمریکا و فلزیاب فیشر آمریکا به عنوان برترین های تولید فلزیابی در جهان شناخته می شوند.

خرید فلزیاب کارکرده
خرید فلزیاب کارکرده

دلایل خرید فلزیاب کارکرده :

 مهمترین سوالی که هر کاوشگر در زمان خرید فلزیاب از فروشنده می پرسد ، قیمت فلزیاب می باشد. برای بیش از 90 درصد خریدارن فلزیاب ، قیمت فلزیاب اولویت اول می باشد و بخاطر مسائل مالی کیفیت و کارایی فدای قیمت آن می شود. اما خیلی از کاوشگران برای اینکه توان خرید گنج یاب حرفه ای مورد نظر خود را ندارند اقدام به خرید فلزیاب کارکرده می کنند. خرید دستگاه های کارکرده می تواند از از نظر مالی به کاوشگران کمک کند اما باید دقت کنید که از کجا فلزیاب می خرید،دستگاه خریداری کرده مشکل نقص فنی نداشته باشد. برای پیشگری از چنین انتفاقاتی حتما از شرکت ها یا مراکز معتبر خرید کنید و به هیچ عنوان از شخص خرید نکنید.

قیمت گنج یاب های کارکرده در بازار :

برای تعیین قیمت فلزیاب ها فاکتور های زیادی در نظر گرفته می شود اما در مورد فلزیاب های دست دوم ، معمولا قیمت آن ها بین 30 درصد تا 50 درصد کمتر از قیمت نو آن می باشد. البته باز هم بستگی به میزان سلامت فیزیکی و فنی دستگاه و مدت زمان کارکرد دستگاه دارد. در زمان خرید فلزیاب کارکرده سعی کنید فلزیاب هایی را خریداری کنید که دارای گارانتی باشد یا توسط فروشنده گارانتی یا تضمین سلامت شود. کاوشگرانی که به دنبال خرید گنج یاب دست دوم ایرانی و خارجی هستند می توانند با کارشناسان فروش ما با شماره 09120043750 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب