خرید گنج یاب حرفه ای

خرید گنج یاب حرفه ای

خرید گنج یاب حرفه ای با گارانتی معتبر

یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های الکترونیکی در داخل کشور گنج یاب ها می باشد که دلیل آن هم وجود دفینه های باستانی فراوان در ایران می باشد و این اتفاق باعث افزایش علاقه مندان به کاوش نیز شده است. با وجود محدودبت هایی که در این زمینه وجود دارد ولی باز هم کاوشگران به راه خود ادامه می دهند و به دنبال دستیابی به رویاهای خود با کشف گنج و دفینه می باشد. اما سوال اصلی کاوشگران این است که چه دستگاهی را خریداری کنند که پاسخگوی نیاز آن ها باشد. همان طور که می دانید دستگاه های فلزیابی پیشرفت زیادی داشته اند و با بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته باعث راحتی کاوش برای کاوشگران شده است. هر کاوشگری که بخواهد در کاوش خود به موفقیت برسد نیاز به خرید گنج یاب گنج یاب حرفه ای دارد.

خرید گنج یاب حرفه ای
خرید گنج یاب حرفه ای

گنج یاب حرفه ای چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

به معمول یک دستگاه گنج یاب حرفه ای دارای قابلیت ها و ابزارهایی می باشد که در دیگر گنج یاب ها یا فلزیاب ها به چشم نمی خورد. کاوشگران از این دستگاه ها برای کاوش گنج و دفینه استفاده می کنند. زیرا کاوشگران به دنبال قابلیت هایی مانند عمق کاوش بالا ، ثبات بیشتر و خطای کم ، نقطه زنی ، اسکن تصویری و … می باشند. شما در هنگام خرید دستگاه گنج یاب به دنبال چه قابلیت هایی هستید؟ به صورت کلی یک گنج یاب حرفه ای باید حداقل ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • دارای عمق کاوش بیش از ۳ متر
  • ثبات و پایداری خوبی داشته باشد
  • درصد خطای پایینی داشته باشد
  • دارای هر دو مد بالانس اتوماتیک و دستی
  • دارای وزن سبک برای کاوش های طولانی مدت
  • قابلیت ارائه تصویر از اهداف زیر زمین
  • دارای سیستم نقطه زنی دقیق
  • دارای سیستم تفکیک قابل اطمینان
  • کویل با سایز های مختلف برای مکان های مختلف کاوش داشته باشد

خرید گنج یاب حرفه ای با گارانتی :

قبل از خرید دستگاه گنج یاب باید هدف خود را از کاوش مشخص کنید و بدانید چه مناطقی را می خواهید کاوش کنید تا بتوانید دستگاه با قابلیت های مورد نظر را پیدا کنید. برای کاوش گنج و دفینه ، مقبره ، کشف تونل ها و اتاقک ها بهترین دستگاه ، گنج یاب پالسی می باشد. کاوشگران عزیز برای خرید گنج یاب با گارانتی معتبر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید با به ادرس زیر مراجعه کنید.

شماره تماس : 09120043750

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – نبش کوچه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب