دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری ساخت آمریکا

دستگاه گنج یاب تصویری ساخت آمریکا

دستگاه گنج یاب تصویری
دستگاه گنج یاب تصویری

کشور آمریکا در صنعت طراحی و فروش انواع دستگاه فلزیاب ، گنج یاب و فلزیاب همیشه جز بهترین ها بوده و در این زمینه جزء کشور هایی دارای سبک خاص بوده که فلزیاب های سبک و حرفه ای تولید می کند. کشور آمریکا در زمینه گنج یاب های VLF و GPR فعالیت زیادی دارد. گنج یاب های با تکنولوژی VLF دارای عمق کاوش کمتر از ۱/۵ متر می باشند.

دستگاه گنج یاب تصویری
دستگاه گنج یاب تصویری

اگر دنبال خرید فلزیاب هستید به شما پیسنهاد میکنیم فلزیاب های آمریکایی نخرید چون فلزیاب های VLF کارایی خوبی در ایران ندارند. اگر دنبال واقعیت هستید فلزیاب تصویری آمریکایی وجود ندارد که در ایران کاربرد و قابل استفاده باشد. مراقب افراد کلاهبردار باشید زیرا انواع فلزیاب جعلی و بی کیفیت که در داخل ایران، ترکیه یا دبی ساخته می شوند را به عنوان فلزیاب اورجینال آمریکایی با قیمت های بسیار گزاف می فروشند.

معرفی چند شرکت تولید کننده دستگاه گنج یاب تصویری

  • شرکت فلزیاب BOUNTY HUNTER
  • شرکت فلزیاب FISHER
  • شرکت فلزیاب GARRETT

در خرید فلزیاب به نکات زیر توجه داشته باشید

  • اصول مهم در خرید دستگاه فلزیاب تصویری ، تست کردن فلزیاب در چندین لایه خاک ، سارج، صخره، مواد معدنی و … می باشد.
  • اگر فروشنده ای ادعا کرد که دستگاه گنج یاب یا طلایاب فقط به فلزات قدیمی حساس است ۱۰۰% کلاهبرداری است و دستگاه کارایی ندارد (به جز سیستم های مگنومتر).
  • اختلاف کاوش فلز جدید و فلز قدیم در عمق کاوش ۱ تا ۲ برابر می باشد به عبارتی اگر یک دستگاه گنج یاب، فلزی با سایز ۱۰ در ۱۰ را در عمق ۶۰ سانتی متر پیدا کند، عمق تضمینی برای همان اندازه ولی با عمر حداقل ۱۵۰ سال حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ سانتی متر خواهد بود.

برخی از محصولات فلزیاب ساخت کمپانی فلزیاب IKPV

جهت خرید فلزیاب ، اجاره فلزیاب از نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب اهواز ، نمایندگی فلزیاب بوشهر و نمایندگی فلزیاب یزد با شماره ۰۹۹۱۷۵۷۹۰۲۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب