دستگاه گنج یاب نقطه زن

دستگاه گنج یاب نقطه زن

دستگاه گنج یاب نقطه زن

در مطالب گذشته به طور کامل در مورد اینکه دستگاه گنج یاب چیست و چگونه کار میکند توضیح دادیم و انواع کویل گنج یاب را معرفی کردیم و همچنین درباره بهترین گنج یاب پالسی بازار صحبت کردیم. اما در این مطلب می خواهیم در مورد گنج یاب نقطه زن بحث کنیم. نقطه زن به دستگاه های گفته می شود که توانایی کشف محل دقیق هدف را دارد و باید درصد خطای آن بسیار پایین باشد. به طور معمول دستگاه های نقطه زن به دو صورت در بازار وجود دارند یکی به صورت فلزیاب دستی و دیگری به عنوان یک قابلیت در گنج یاب های معمولی. قبلا در مورد نقطه زن های دستی توضیح دادیم که می توانید اینجا مشاهده کنید.

دستگاه گنج یاب نقطه زن
دستگاه گنج یاب نقطه زن

انواع دستگاه گنج یاب نقطه زن :

همان طور که می دانید گنج یاب ها از نظر سیستم کارکرد به دو دسته گنج یاب پالسی و گنج یاب VLF تقسیم می شوند. نقطه زنی در این سیستم های به عنوان یک قابلیت شناخته می شود که می تواند توسط کمپانی سازنده اعمال شود. قابلیت نقطه زنی در هر نوع سیستمی که باشد بسیار کارآمد و مهم هستند. مثلا در کاوش گنج و دفینه های باستانی میتواند بسیار مفید باشد و از هدر رفت منابع و انرژی جلوگیری کند. در گنج یاب های پالسی نوع کویل و اندازه آن در نقطه زنی بسیار تاثیر گذار می باشد. گنج یاب های پالسی که معمولا عمق کاوش بالایی دارند ، در نقطه زنی هم عملکرد بسیار خوبی دارند.

فروش گنج یاب نقطه زن در شیراز :

قابلیت نقطه زنی یکی از فاکتور هایی می باشد که هر کاوشگری در هنگام خرید گنج یاب به آن توجه دارد و به دنبال آن می باشد که دستگاهی که خریداری می کند دارای ویژگی های مد نظر خود باشد. تمامی محصولات شرکت IKPV دارای قابلیت نقطه زنی هستند و از بهره مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها ساخته شده اند. کاوشگرانی که علاقه مند به خرید گنج یاب های نقطه زن هستند می توانند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند.

برخی از گنج یاب های ما :

شماره تماس : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب