ربات فلزیاب

ربات فلزیاب دستگاهی کاملا هوشمند و خودکار

ربات فلزیاب دستگاهی کاملا هوشمند و خودکار

ربات فلزیاب
ربات فلزیاب

 وسیله‌ای است که برای یافتن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد.

معرفی ربات فلزیاب :

برخی از ها دارای امکانات و ویزگی های بیشتری می باشند که از آنها با عنوان فلزیاب حرفه ای یا فلزیاب پیشرفته یاد می شود. اگر یک کمپانی امکاناتی بیشتر از امکانات معمول بر روی دستگاه خود قرار بدهد طبعا قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند. در ادامه به معرفی چند ربات و گنج یاب های پیشرفته می پردازیم. فلزیابی که در تصویر بالا مشاهده می کنید به عنوان SPOT Indicating Metal Detector به بازار معرفی شده است.

که میتواند با جست و جوی 360 درجه اطراف خود با استفاده از 4 کویل تمامی اهداف را جست و جو کند و بعد از پیدا کردن اهداف میتواند دور هدف خط کشیده و منطقه را با رنگ مشخص کند. این فلزیاب از راه دور کنترل میشود و نیازی به نزدیک بودن به آن نیست که از آن میتوان برای کاربرد های مختلف همچون مین یابی در مناطق خطرناک و … استفاده کرد. دسته ای از فلزیاب ها نیز برای یافتن مین های کنار جاده ای کاربرد دارند.

برخی از فلزیاب های تصویری :

جهت تعمیر گنج یاب و از نمایندگی فلزیاب تبریز، نمایندگی فلزیاب اهواز، نمایندگی فلزیاب مشهد، نمایندگی فلزیاب آباده ،  و  فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب