عمق فلزیاب پالسی

عمق فلزیاب پالسی در دفینه یابی

عمق فلزیاب پالسی در دفینه یابی

عمق فلزیاب چیست ؟

عمق کاوش یک دستگاه یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه و میزان فروش آن می باشد. عمق کاوش بالا یکی از فاکتور های یک گنج یاب حرفه ای می باشد که کاوشگران در هنگام خرید به آن خیلی توجه دارند. حال از خود سوال می کنید که چه فاکتور هایی در افزایش عمق تاثیر گذار می باشد؟ فاکتورهایی همچون جنس خاک ، تکنولوژی کارکرد فلزیاب ، کویل فلزیاب ، تنظیمات فلزیاب و … باعث کم و زیاد شدن عمق دستگاهها می شود. هر یک از موارد ذکر شده در شرایط متفاوت می تواند تاثیر متفاوتی نیز بگذارد.

عمق فلزیاب پالسی
عمق فلزیاب پالسی

عمق فلزیاب پالسی در دفینه یابی :

یکی از مواردی که خیلی از کاوشگران از گنج یاب پالسی برای کاوش های خود استفاده می کنند ، دسترسی به عمق کاوش بیشتر می باشد. در بحث تکنولوژی کارکرد همان طور که می دانید سیستم های پالسی به خاطر نوع کارایی که دارند از عمق بیشتری بخوردار هستند. همچنین فلزیاب های پالسی از کویل های مخصوص خود استفاده می کنند که بر افزایش عمق فلزیاب پالسی تاثیر مستقیم دارد. اما توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان اعلام می کنند که دستگاه فلزیاب دارای عمق کاوش بالای 30 متر می باشد که از واقعیت دور می باشد و بیشتر جنبه تبلیغات داشته و صحت ندارد.

قیمت فلزیاب پالسی در بازار :

قیمت یک معقوله خاصی می باشد که در شرایط مختلف با تاثیر پذیری ار عوامل زیادی ، دست خوش تغییرات می شود. قیمت دستگاه های فلزیاب در کشور های خارجی تقریبا در تمام مارکت های فروش ثابت می باشد اما در بازار داخلی به خاطر مشکلات اقتصادی موجود ، با افزایش نرخ ارز بین المللی قیمت فلزیاب ها نیز با افزایش رو برو هستند. البته باید این مورد بیشتر برای فلزیاب های خارجی صدق می کند و گنج یاب های ساخت داخل در طول سال قیمت یکسانی را دارند.

به خاطر ممنوعیت استفاده از دستگاه های خارجی و نداشتن نمایندگی رسمی در ایران که باعث افزایش قیمت آن ها نیز شده است و همچنین فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند ، به هیچ عنوان به کاوشگران پیشنهاد نمی شود که خریداری کنند. برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب پالسی می توانید اینجا کلیک کنید.

 

شماره تماس :09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب