فروش فلزیاب اصل

فروش فلزیاب اصل

کمپانی های زیادی در زمینه فلزیابی و گنج یابی فعالیت می کنند و در تلاش هستند تا با تولید دستگاه با کیفیت و کارامد سهم بیشتری در فروش بازار جهانی داشته باشند. شرکت های خارجی در بازار جهانی مشتریان زیادی دارند اما در بازار داخلی به خاطر محدودیت و ممنوعیت های قانونی شرکت ها به صورت محدود فعالیت می کنند. همان طور که می دانید برای موفقیت در کاوش خود باید از فلزیاب اصل استفاده کنید.

فروش فلزیاب اصل
فروش فلزیاب اصل

تشخیص فلزیاب اصل از فلزیاب جعلی :

همان طور که مطلع هستید به خاطر محدودیتی که در ایران برای استفاده از فلزیاب و گنج یاب وجود دارد ، فلزیاب های خارجی برای ورود به داخل با مشکلات روبرو هستند. به همین خاطر در این میان افراد سودجوء و کلاهبردار اقدام به جعل دستگاه های خارجی کرده و سعی در فروش آن ها به مشتریانی هستند که به دنبال خرید فلزیاب خارجی می باشند. برای اینکه بتوانید فلزیاب جعلی را از فلزیاب اصلی تشخیص دهید می توانید به وبسایت کمپانی سازنده مراجعه کنید و با استفاده از شماره سریال دستگاه خود را استعلام کنید. اکثر کمپانی های مشهور مانند فیشر ، گرت ، لورنز ، او کا ام و … دارای سریال ساخت جهت جلوگیری از جعل دستگاه های خود می باشد.

مرکز فروش فلزیاب اصل :

همان طور که گفتیم بخاطر جعل دستگاه های خارجی بدون کارایی توسط افراد کلاهبردار ، اگر به دنبال خرید فلزیاب اصل هستید حتما از شرکت های معتبر داخلی که در زمینه واردات فلزیاب خارجی فعالیت می کنند خریداری کنید ، تا از اورجینال بودن دستگاه خود مطمئن باشید. یکی از شرکت های داخلی که علاوه بر واردات دستگاه های برند های مشهور خارجی فعالیت می کند در زمینه تولید گنج یاب های باکیفیت و کارامد نیز فعالیت میکند شرکت IKPV می باشد. بنابراین برای خرید فلزیاب اصل ایرانی و خارجی می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب