فروش فلزیاب اورجینال

فروش فلزیاب اورجینال

گنج یابی و فلزیابی یکی از فعالیت کاری می باشد که امروزه علاقه مندان زیادی را در سراسر دنیا دارد. شرکت های زیادی نیز در زمینه تولید انواع فلزیاب و گنج یاب فعالیت می کنند و کاوشگران می توانند از بین برند های مختلف فلزیاب مورد نظر خود را خریداری کنند. اما کاوشگران داخلی همیشه مشکلاتی را برای خرید فلزیاب دارند. به دلیل ممنوعیت استفاده از گنج یاب در ایران ، مراکز معتبر و قانونی زیادی در بازار داخلی وجود ندارد تا کاوشگران بتوانند دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنند. در این بین نیز راه برای افراد کلاهبردار باز شده تا با ساخت فلزیاب تقلبی و جعلی ، که با نام فلزیاب های خارجی در بازار به فروش می رسانند ، بتوانند بازار داخلی را بی ثبات تر از همیشه کنند.

فروش فلزیاب اورجینال
فروش فلزیاب اورجینال

قیمت فلزیاب و گنج یاب :

همان طور که می دانید عوامل و فاکتور های زیادی در افزایش یا کاهش قیمت یک محصول تاثیر گذار هستند. قیمت فلزیاب ایرانی به خاطر نداشتن مسائلی مانند ممنوعیت واردات قانونی معمولا همیشه دارای ثبات بوده اما فلزیاب های خارجی که در بازار خرید و فروش می شنود دارای قیمت مشخصی نمی باشد. زیرا فلزیاب خارجی برای ورود به بازار داخلی باید از راه های غیر قانونی وارد شود که این خود باعث افزایش قیمت آن نسبت به قیمت جهانی می شود. مسئله دیگری که وجود دارد کالای قاچاق بودن این فلزیاب ها می باشد که اگر توسط مراجع قانونی از کاوشگری کشف شود باید جریمه سنگینی را بپردازد.

فروش فلزیاب اورجینال با گارانتی :

شرکت ikpv یکی از برترین تولید کنندگان دستگاه فلزیاب در ایران می باشد و دارای نمایندگی های فروش فلزیاب اورجینال با گارانتی معتبر در سراسر ایران می باشد. تمامی محصولات IKPV دارای گارانتی معتبر یک ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. اگر به دنبال خرید فلزیاب اورجینال با بهترین قیمت هستید می توانید با کارشناسان فروش ما با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب