فروش لوپ فلزیاب

فروش لوپ فلزیاب

فروش لوپ فلزیاب در نمایندگی شیراز

همان طور که می دانید هر فلزیاب دارای اجزاء مختلفی می باشد که هر کدام کارایی و عملکرد خاص خود می باشد. یکی از این اجزاء تشکیل دهنده لوپ (کویل) می باشد که وظیفه آن شناسایی اشیاء درون زمین می باشد. لوپ ها دو نوع می باشند که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد. انتخاب کویل مناسب همواره یکی از اصلی ترین و پرمجادله ترین مباحث بین کاوشگران با تجربه بوده است. همچنین به لوپ ها سیم پیچ فلزیاب نیز می گویند.

فروش لوپ فلزیاب
فروش لوپ فلزیاب

انواع مدل لوپ فلزیاب :

  • Concentric (متحدالمرکز)
  • Wide scan (اسکن گسترده)

لوپ های متحدالمرکز بخاطر اینکه عمق کمتری را کاوش می کنند انتخاب مناسبی برای مواقعی که کاوشگر به دنبال تفکیک بالا می باشد. زمانی که اندازه کویل بزرگ می شود منطقه جستجوی بیشتری را کاوش می کند اما حساسیت و قدرت تفکیک آن کم می شود. لوپ های Wide Scan نیز از جمله لوپ هایی می باشد که عمق بیشتری را کاوش می کنند. این کویل کمتر تحت تاثیر معدنی بودن زمین قرار می گیرید. کویل های کوچک حساسیت بیشتری به اشیا کوچک دارند و تشخیص و عملکرد بهتری را در خاک های آلوده دارند.

فروش لوپ فلزیاب در شیراز :

باید در هنگام خرید لوپ به این نکته نیز توجه کنید که دستگاه شما از چه نوع لوپی پشتیبانی می کند. برای خرید لوپ های با کیفیت و ضد آب می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز تماس بگیرید و لوپ مناسب خود را سفارش دهید. لوپ های تولیدی شرکت IKPV دارای کمترین خطا و نویز است و همچنین از بهترین و با کیفیت ترین تکنولوژی و مواد اولیه ساخته شده اند.

 

آدرس فروش لوپ فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه 21      شماره تماس : 09120043750

انواع لوپ های موجود در فروشگاه IKPV :

  • لوپ یک در یک فلزیاب
  • لوپ 55 سانتی متری فلزیاب
  • لوپ 25 سانتی متری
  • لوپ ضد آب فلزیاب
  • انواع لوپ های خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب