فروش گنج یاب اصل

فروش گنج یاب اصل

فروش گنج یاب اصل

همان طور که می دانید برای اینکه بتوان در زمینه گنج یابی و دفینه یابی به موفقیت لازم دست پیدا کنید نیاز به یک گنج یاب حرفه ای دارید. اما شاید از خود سوال که از کجا گنج یاب بخریم ؟ یا اینکه یک گنج یاب حرفه ای چه قابلیت هایی دارد؟ گنج یاب ایرانی بخریم یا خارجی ؟ گنج یاب چگونه کار می کند؟ این سوالات تقریبا برای همه کاوشگرانی که به تازگی پا به عرصه فلزیابی گذاشته اند وجود دارد. برای رسیدن به جواب سوالاتتان در ادامه با ما همراه باشید.

فروش گنج یاب اصل
فروش گنج یاب اصل

یک گنج یاب حرفه ای چه قابلیت هایی دارد؟

  • باید عمق نفوذ ۳ الی ۴ متر را داشته باشد
  • دارای نشانگر عمق کاوش باشد
  • دارای قابلیت تنظیم و تغییر فرکانس باشد (شیفت فرکانس)
  • داری نشانگر حساسیت باشد و قابلیت تنظیم و تغییر میزان حساسیت را داشته باشد
  • باید قابلیت تفکیک کنندگی بین آهن و غیر آهن را داشته باشد و در صورت جدید بودن دستگاه مد فقط طلا (Just Gold) را داشته باشد
  • دارای هر دو نوع بالانس دستی و اتوماتیک باشد (بالانس دستی برای کاوشگران حرفه ای بسیار مهم است)
  • دارای تفکیک حداقل ۶۰ درصد باشد.
  • ویژگی حذف ذرات ناخواسته را داشته باشد(این عامل سبب افزایش دقت دستگاه میشود)
  • دارای یکی از سیستم های کاری VLF و یا PI باشد (اگر دارای PI تغییر یافته باشد بسیار خوب است زیرا سیستم کاری PI تغییر یافته ترکیبی از دو نوع سیستم VLF و PI است که هم قدرت تفکیک نوع VLF را داراست و هم قدرت نفوذ نوع PI)
  • تصویری بودن دستگاه فلزیاب یک قابلیت اضافه و کمکی است و ربطی به عملکرد و کیفیت آن ندارد. شاید فلزیاب تصویری در نظرتان حرفه ای تر بنظر بیاید ولی به یاد داشته باشید تصویری بودن هیچ ربطی به عملکرد دستگاه ندارد اما اگر به خرید دستگاه طلایاب و یا فلزیاب تصویری علاقه مند هستید بهترین نوع دستگاه های تصویری فلزیاب و گنج یاب ،دستگاه های با سیستم کاری PI تغییر یافته هستد
  • سبک و کم حجم باشد این عامل سبب میشود که علاوه بر حمل آسان ، نگهداری از آن نیز راحت تر شود

گنج یاب چگونه کار می کند؟

نحوه کار گنج یاب ها بدین صورت است که یک میدان مغناطیسی از طریق کویل ایجاد می شود و این میدان در محدوده مشخص در زمین نفوذ می کند و اگر جسمی در محدوده میدان مغناطیسی باشد در اثر برخورد با آن شدت میدان افزایش یافته و سیگنال برگشتی توسط دستگاه دریافت شده و از وجود هدف با خبر می شود. هر چه شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشد عمق کشف فلز بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به جنس فلز اندازه و شکل فلز تغییر می کند(کمتر یا بیشتر می شود).

از کجا گنج یاب بخریم ؟

گنج یاب ها یک دستگاه حساس می باشند که دارای سیستم کار متفاوتی از فلزیاب ها هستند. بنابراین در خرید آن ها باید توجه کنید. برای خرید گنج یاب حتما سعی کنید از شرکت های معتبر خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند و به هیچ عنوان از شخص خریداری نکنید . قبل از خرید دستگاه با تست در خاک از صحت کارکرد و بدون عیب بودن دستگاه مطمئن شوید. قبل از اقدام به خرید کمی تحقیق کنید تا در دام افراد کلاهبردار که فلزیاب دست ساز و جعلی خود را با نام فلزیاب خارجی به فروش می رسانند ، گیر نیوفتید.

فروش گنج یاب اصل در شیراز :

اگر به دنبال خرید فلزیاب و گنج یاب اورجینال هستید می توانید به نمایندگی های فروش ما در سراسر کشور مراجعه کنید. شرکت IKPV معتبرترین مرکز فروش گنج یاب اصل در ایران می باشد که چند دهه است که در این عرصه فعالیت موفقی داشته و توانسته محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه دهد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب های خارجی می توانید با کارشناسان فروش ما با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 09120043750

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب