فلزیاب ایمیجینگ یا فلزیاب تصویری چیست

فلزیاب ایمیجینگ یا فلزیاب تصویری چیست

فلزیاب ایمیجینگ یا فلزیاب تصویری چیست

 

عملکرد فلزیاب ایمیجینگ

فلزیاب ایمیجینگ ، فلزیاب ایمیجر یا فلزیاب تصویری به دستگاهی گفته می شود که به جز شناسایی فلزات توانایی اسکن و ارائه تصویر از عوامل زیر زمین را داشته باشد. دستگاه فلزیاب ایمیجینگ ( فلزیاب تصویری ) داده ها را جمع آوری و سپس به صورت لکه های رنک توسط نرم افزار شبیه ساز مانند ویژوالیزر سه بعدی به کاربر نمایش می دهد. تمام این کارها باعث می شود تا اپراتور قادر باشد تصمیم بهتری بگیرد که آیا به عمق کاوش بیشتری نیاز دارد یا خیر و از کاوش ها بیهوده جلوگیری می کند که این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

دستگاه های فلزیاب تصویری در دو نوع با نمایشگر و بدون نمایشگر وجود دارند که با یکدیگر متفاوت هستند و با تجزیه و تحلیل فرکانس های دریافتی شکل تقریبی هدف را به صورت لکه های رنگ به کاربر نمایش می دهد. نمایش تصاویر سه بعدی می تواند کمک بسیار بزرگی به هر دو دسته اپراتورهای حرفه ای و آماتور در زمینه گنج یابی باشد و فاکتور بسیار با ارزشی است.

نرم افزار فلزیاب تصویری

یک نرم افزار شبیه ساز گرافیکی وظیفه تجزیه و تحلیل داده های دریافتی و تبدیل آن ها به گراف های تصویری و رنگی را بر عهده دارد و در تصاویر و دو بعدی از رنگ تصاویر می توان به اطلاعات مورد نیاز در مورد کاوش دست پیدا کرد. در تصاویر سه بعدی به جز رنگ ها می توان به شماتیک کلی و حدودی با دقت مناسب نیز از محیط و هدف های دفن شده به دست آورد که با چرخش و زاویه دید ۳۶۰ درجه می توان شکل و ابعاد اجسام را دید. در زیر یک نمونه از آنالیز دو بعدی و سه بعدی یک مکان یکسان ارائه شده است:

نمایش اطلاعات فلزیاب ایمیجینگ به صورت دو بعدی و سه بعدی
نمایش اطلاعات فلزیاب ایمیجینگ به صورت دو بعدی و سه بعدی

چند فلزیاب ایمیجر محصول کمپانی فلزیاب IKPV

جهت خرید فلزیاب IMAGER از نمایندگی فلزیاب شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران می توانید با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب