فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری ارزان در نمایندگی فلزیاب شیراز

فلزیاب تصویری ارزان در نمایندگی فلزیاب شیراز

به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به  اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود. این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود 60 درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد . گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند. این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند. کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری ارزان تولید کمپانی IKPV :

کمپانی IKPV بیش 20 سال سابقه در زمینه های تولید فلزیاب ، فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب و اجاره طلایاب و اجاره فلزیاب دارد. این کمپانی بزرگترین تولید کننده دستگاه فلزیاب و دستگاه گنج یاب در ایران می باشد و کلیه مراحل طراحی و تولید دستگاه های این شرکت در داخل کشور انجام شده است. محصولات تولیدی IKPV از نظر کارایی ، دقت و حساسیت از رقبای داخلی و برخی از رقبای خارجی هم رده خود بهتر و قوی تر می باشد و علت آن نیز تولید دستگاه گنج یاب و دستگاه فلزیاب بر اساس شرایط اقلیمی ایران می باشد. طلایاب تصویری که شرکت IKPV تولید می کند از برترین و بروزترین فناوری های روز دنیا استفاده می کند و دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

برخی از فلزیاب تصویری ساخت شرکت IKPV :

 

جهت تعمیر فلزیاب ، اجازه فلزیاب و خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب آباده و نمایندگی فلزیاب اقلید فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

آدرس فروشگاه فلزیاب شیراز : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – نبش کوچه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب