فلزیاب تفریحی

فلزیاب تفریحی | طلایاب تفریحی

فلزیاب تفریحی | طلایاب تفریحی

فلزیاب تفریحی
فلزیاب تفریحی

فلزیاب تفریحی یا طلایاب تفریحی به فلزیاب هایی گفته می شود که هدف کاربر پیدا کردن گنج و دفینه در عمق زیاد زمین نیست و بیشتر و به جستجوی سطح خاک می پردازد و معمولا وسایل پیدا شده در جستجو همه عموما پیچ، میخ، درب کنسرو، کلید، سکه و … است. فلزیاب تفریحی جهت پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی استفاده می شود.

ویژگی های فلزیاب  تفریحی :

این نوع فلزیاب های بیشتر فلزیاب های ساد با قیمت ارزان بوده و تنظیمات پیشرفته چندانی ندارد و کار کردن با آن بسیار راحت و آسان است و حتی کودکان و نوجوان به راحتی می توانند با آن به کاوش بپردازند. عمق این نوع فلزیاب حداکثر یک متر می باشد و بیشتر از این عمق نیست زیرا به حفاری و مشکلات دیگر دارد. دستگاه های فلزیاب تفریحی ظاهری ساده داشته و کار با آنها بسیار آسان است و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد.

فلزیاب های مناسب جهت استفاده تفریحی :

برای استفاده از فلزیاب تفریحی نیاز به پرداخت هزینه زیاد نیست و با کمترین هزینه می توان این نوع فلزیاب ها را خریداری نمود. شرکت های بزرگ فلزیاب از این نوع فلزیاب ها نیز تولید می کنند که از جمله آن ها می توان به شرکت های Garrett ، Fisher ، XP و … نام برد. نکته مهم این جا است که بعضی از فروشندگان فلزیاب ، این فلزیاب ها را بسیار قدرتمند و خوب معرفی می کنند و به دروغ ,مق کاوش آن ها را بسیار بیشتر عنوان می کنند.

چند طلایاب تفریحی

  • فلزیاب ACE 250 محصول گرت آمریکا
  • طلایاب EuroAce محصول شرکت فلزیاب گرت آمریکا
  • فلزیاب AT MAX محصول Garrett آمریکا
  • فلزیاب ACE 400 محصول کمپانی GARRETT
  • فلزیاب ACE 150 محصول کمپانی Garrett

خرید طلایاب

جهت خرید انواع فلزیاب و طلایاب از نمایندگی فلزیاب تهران یا نمایندگی فلزیاب شیراز به همراه آموزش رایگان ، گارانتی معتبر ، خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور می توانید با شماره 09917579020 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب