فلزیاب جی پی ایکس استرالیا

فلزیاب جی پی ایکس استرالیا

فلزیاب جی پی ایکس استرالیا | فلزیاب GPX

شرکت Minelab واقع در شهر Salisbury در جنوب استرالیا می باشد. به اعتقاد خیلی از تولید کنندگان و فروشندگان فلزیاب و گنج یاب این کمپانی برترین و خلاق ترین تولید کننده محصولات فلزیاب در سراسر جهان می باشد. این کمپانی بیش از سه دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید فلزیاب، گنج یاب و سایر دستگاههای امنیتی دارد.  و با قاطعیت میتوان گفت سیستم های تولیدی این شرکت بهترین فلزیاب های بازار هستند.

فلزیاب جی پی ایکس استرالیا
فلزیاب جی پی ایکس استرالیا

فلزیاب های جی پی ایکس ماینلب:

یکی از برترین فلزیاب های این کمپانی فلزیاب سری GPX است که دستگاههای با کارایی فوق العاده و اعتباری بسیار بالایی در بازار جهانی دارند. سه فلزیاب این سری یعنی فلزیاب GPX 5000 ، فلزیاب GPX 4800 و فلزیاب GPX 4500 در بین کاوشگران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در تمامی آزمایش های لازم را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

فلزیاب جی پی ایکس استرالیا
فلزیاب جی پی ایکس استرالیا

گنج یاب های سری GPX از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار می باشند که می توانند در کاوش ها کمک فراوانی به شما بکنند. از این فلزیاب های برای سکه یابی ، جست و جوی عتیقه ، پیدا کردن معادن طبیعی و رگه های طلا و … می توان استفاده کرد که هر کدام کار چندین دستگاه مختلف را انجام می دهند. در دنیای مدرن و در حال پیشرفت امروز نداشتن یک فلزیاب کامل میتواند برای یک کاوشگر حرفه ای یک ضعف باشد. فلزیاب GPX یک دستگاهی است که شما را در رسیدن به رویاهایتان می تواند همراهی کند.

فلزیاب جی پی ایکس استرالیا
فلزیاب جی پی ایکس استرالیا

مقایسه سه فلزیاب جی پی ایکس :

گنج یاب های سری جی پی ایکس این شرکت دارای قابلیت هایی می باشند که در هر فلزیاب دیگری دیده نمی شود. در واقع این فلزیاب ها ابزار هایی مبتکرانه و جدید می باشند که تکنولوژی های روز دنیا بهره می برند و تقریبا دارای قیمتی بالاتراز بقیه فلزیاب های مشابه هستند.

فلزیاب های تولیدی شرکت IKPV :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، فلزیاب مگنومتر ، قیمت فلزیاب ، خرید فلزیاب و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب اصفهان ، نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب مشهد فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب