فلزیاب قسطی

فلزیاب قسطی | گنج یاب قسطی در نمایندگی فلزیاب شیراز

فلزیاب قسطی | گنج یاب قسطی در نمایندگی فلزیاب شیراز

کمپانی فلزیاب IKPV بیش از دو دهه سابقه در زمینه های طراحی ، تولید، فروش، تعمیر و اجاره انواع دستگاه  های فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب در ایران را دارد. این شرکت ایرانی بزرگترین تولید کننده دستگاه گنج یاب و دستگاه فلزیاب در ایران می باشد. کلیه مراحل طراحی و ساخت دستگاه های فلزیاب این شرکت زیر نظر کارشناسان و مهندسان مجرب در داخل کشور انجام می شود و این شرکت سعی در این دارد تا با تولید فلزیاب های با کیفیت و دارای کارایی بالا رضایت مشتریان خود را جلب نموده و بتواند کماکان با رقبای خارجی خود بیهتر از قبل به رقابت بپردازد.

فلزیاب قسطی
فلزیاب قسطی

فروش فلزیاب قسطی در نمایندگی فلزیاب شیراز

فلزیاب های کمپانی IKPV در بیشتر موارد از عملکر و بازده بالاتری نسبت به فلزیاب های هم رده خارجی خود دارند و دلیل اصلی آن نیز طراحی فلزیاب ها بر اساس شرایط اقلیمی کشور ایران می باشد. همچنین کاربرد متفاوت و مختلفی که گنج یاب ها در ایران نسبت به دیگر کشور ها دارند نیز می تواند دلیلی بر سازگاری بهتر فلزیاب های ایرانی در ایران باشد. این شرکت به عنوان بزرگترین  فروشنده دستگاه های فلزیاب برند های معروف خارجی مانند FISHER Metal Detector , MINELAB, COBRA, LORENZ , GARRETT, WHITES , QUEST , NOKTA و …  در ایران می باشد و کلیه محصولات به صورت کاملا اورجینال و با ضمانت به مشتریان عرضه می شود. همچنین مشتریانی که قصد خرید فلزیاب یا گنج یاب را دارند می توانند از نمایندگی فلزیاب شیراز ، به صورت اقساطی فلزیاب خود را خریداری کنند.

برخی از برترین فلزیاب های شرکت IKPV در نمایندگی شیراز :

جهت خرید فلزیاب و گنج یاب از نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب اهواز ، نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب بوشهر فقط با شماره ۰۹۱۲۰۸۱۴۰۴۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب