فلزیاب ماهواره ای

فلزیاب ماهواره ای از خیال تا واقعیت

فلزیاب ماهواره ای از خیال تا واقعیت

یکی از سوال هایی که زیاد از ما پرسیده می شود در مورد فلزیاب ماهواره ای است. در این مقاله سعی داریم که همه ابعاد این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم تا شما در جریان های واقعیت های موجود در این زمینه قرار بگیرید.

  • شاید اولین سوالی که برای شما پیش آمده باشد این است که  آیا فلزیاب ماهواره ای وجود دارد؟
  • عملکرد فلزیاب ماهواره ای چگونه است؟
  • کدام دستگاه ها از سیستم گنج یاب ماهواره ای استفاده میکنند ؟

به احتمال زیاد از فروشنده های مختلف گفته های عجیب و غریبی در مورد دستگاه فلزیاب ماهواره ای شنیده اید. مثلا شخص خودم از فردی شنیده بودم که میگفت دستگاه فلزیاب لیزری وجود دارد که با فرستادن لیزر به نقاط مورد نظر و سپس ارسال اطلاعات به ماهواره محل دقیق دفینه را شناسایی می کند.

فلزیاب ماهواره ای از خیال تا واقعیت

و یا بارها شنیده ام که شخصی اکانت ماهواره دارد و هزینه استفاده هر ساعت از آن مبلغ های زیادی است. دوستان عزیز همیسه سعی کنید پیش از اینکه حرف های زیبا و رویایی این افراد را باور کنید، کمی تحقیق کنید. از افراد با سابقه ی خوب مانند متخصصین شرکت فلزیاب IKPV با شماره 09120043750 مشورت بگیرید تا گول این افراد کلاهبردار مانند شرکت فلزیاب پارس ( فلزیاب مدرن ) را نخورید.

در همین ابتدا خیالتان را راحت کنم که :

هیچ نوع ماهواره اختصاصی که افراد عداد بتوانند برای کاوش منابع زیر زمینی به صورت خصوصی از آن استفاده کنند وجود ندارد  😆 . بهترین ماهواره های زمین شناسی در اختیار سازمان ناسا آمریکا می باشد. از این ماهواره جهت مصارف نظامی و برای ردیابی منابع و تحریکات در زیر زمین استفاده می شود، انتقال اطلاعات این سیستم ها ماهواره ای به بخش خصوصی و حتی بسیاری از کشورهای دنیا امکان پذیر نیست. از این ماهواره برای زمین شناسی، تغییرات اقلیمی استفاده می شود و در موارد خاص تا حدودی منابع را در سطح و عمق زمین شناسایی میکند.

دیگر استفاده های فلزیاب ماهواره ای

از دیگر استفاده های فلزیاب ماهواره ای بحث خاک شناسی و فرسایش خاک در زمینه کویر زدایی است. برخی از تغییرات در لایه های بالایی زمین مانند غیر قابل نفوذ برای آب و بالا آمدن سطح آب در لایه های بالایی زمین، موجب تشکیل حالت باتلاقی و یا لایه های شور بر روی سطح زمین می شود و ادامه آن به تشکیل کویر و اراضی شور منجر می گردد. همچنین، در اثر از بین رفتن پوشش گیاهی، استفاده بی رویه از جنگل ها و مراتع و اقدام به شخمزنی در جهت شیب ها شرایط مناسبی را برای فرسایش خاک فراهم می آورد.

از دیگر کاربردهای استفاده از ماهواره ها مربوط به علوم زمین شناسی و شناسایی گسل ها میباشد ، همچنین از این تصاویر جهت شناسایی معادن و منابع زیرزمینی همچون شناسایی انواع معادن ، نفت و … میباشد.

فلزیاب ماهواره ای از خیال تا واقعیت
فلزیاب ماهواره ای از خیال تا واقعیت

خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب کرمانشاه

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فروش فلزیاب در کرمانشاه  یا نمایندگی فروش فلزیاب در شیراز به همراه آموزش رایگان، گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش، تست در حضور مشتری و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور می توانید با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

برخی از فلزیاب های شرکت IKPV

نظر برای “فلزیاب ماهواره ای از خیال تا واقعیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب