فلزیاب نقطه زن

فلزیاب نقطه زن و انواع فلزیاب نقطه زن

فلزیاب نقطه زن و انواع فلزیاب نقطه زن

فلزیاب های نقطه زن دسته ای از فلزیاب ها هستند که برای پیدا کردن محل دقیق اهداف به کار میروند. این دسته از فلزیاب ها دارای اندازه و انواع مختلفی هستند. از فلزیاب های دستی و کوچک تا دستگاههای بزرگ و کامل که دارای قابلیت نقطه زنی هستند.

فلزیاب نقطه زن
فلزیاب نقطه زن

فلزیاب نقطه زن

فلزیاب نقطه زن به طلایابی گفته می شود که می تواند نقطه دقیق هدف را با خطای بسیار پایین تر مشخص کند و بعضی از نقطه زن های پیشرفته قادر به اسکن فلز مورد نظر و مشخص کردن عمق فلز هستند. هرچه فلزیاب فرکانس پایینی داشته باشد راحت تر می تواند از اجسام سخت مانند سنگ و ساروج عبور کند و همچنین خطای کمتری نیز خواهد داشت و قابل ذکر است که هر چه فرکانس بالا باشد عمق بالاتر رفته و همچنین میزان خطا بیشتر شده و نفوذ در سنگ وساروج کاهش می یابد و اغلب سنگ های سخت را به عنوان فلز شناسایی می کنند.

نقطه زن : نقطه زن همان طور که از اسمش مشخصه برای نقطه کزدن یک فلز یا دفینه بکار میرود نقطه زن نمیتواند یک فلز را از 500 متر یا 1 کیلومتر تشخیص دهد نقطه زن وقتی از خود واکنش نشان میدهد که درست در روی فلز قرار بگیرید پس این گونه نتیجه میگیریم که نقطه زن ها برای محدوده 100 تا 200 متر مناسب هستن نقطه زن ها از چن دسته تشکیل میشوند

انواع دستگاه نقطه زن 

نقطه زن های پالسی : این نقطه زن ها میتوانند تا عمق 5 متر را برای شما کاوش کنند که یکی از قوی ترین و مناسب ترین نقطه زن های موجود در شرکت ما  نقطه زن ام دی ال 9000 است که این نقطه زن پالسی برای کسانی که میخواهند تازه شروع به کار کنند بسیار مناسب است و کار کرد این نقطه زن بسیار ساده است این نقطه زن چندین لوپ جستجو  گر دارد که هر کدام از این لوپ ها تا عمق مشخصی را میتواند کاوش کند لوپ 25 سانت دیسکی تا عمق 1 متر و 20 را کاوش میکند لوپ 45 سانت تا عمق 2 متر و لوپ 1 در 1 تا عمق 4 متر و لوپ 2 در 2 تا عمق 5 متر.

نقطه زن های vlf : این نقطه زن ها برای عمق های بالا طراحی نشده اند نهایت عمق نفوذ این نوع نقطه زن ها 2 متر و نیم است و از دقت بسیار بالایی برخوردار هستن این نقطه زن ها برای عمق های زیر 2 متر بیشتر استفاده میشوند که دو مدل معروف این نقطه زن ها  فیشر امریکایی و جی پی ایکس شرکت ماین لب است بیشترین کاربرد این نقطه زن ها برای کاوش قبر ها است

انواع دستگاههای تولیدی شرکت IKPV :

جهت اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره 09120043750 تماس حاصل نمایید .

خرید فلزیاب | فروش فلزیاب | تعمیر فلزیاب | اجاره فلزیاب | بروز رسانی فلزیاب 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب