فلزیاب و طلایاب AUTOCRAT

فلزیاب و طلایاب AUTOCRAT محصول کمپانی IKPV

فلزیاب و طلایاب AUTOCRAT محصول کمپانی IKPV

فلزیاب آنتن راداری بنابر اصول رادار عمل می کند و در مواقعی استفاده می شود که در یک محدوده بزرگ هستید که نمی دانید هدف شما در کدام سمت قرار دارد. در این مواقع به کمک یک فلزیاب آنتن راداری محدوده هدف را شناسایی می کند و پس از آن به کمک یک فلزیاب نقطه زن مکان دقیق هدف را می توانید پیدا کنید.

فلزیاب AUTOCRAT :

گنج یاب و فلزیاب AUTOCRAT محصول شرکت فلزیاب IKPV یک فلزیاب آنتن راداری پیشرفته می باشد که با هر نوع منطقه ای به خوبی هماهنگ شده و دارای عملکرد بسیار عالی می باشد. این دستگاه قابلیت شناسایی و تفکیک تمام فلزات را دارا بوده و تا عمق ۴٫۵ متری قادر به کاوش می باشد. فلزیاب و طلایاب AUTOCRAT دارای کلید تنظیم حساسیت بوده تا بتوان کاوش دقیق تری انجام داد.

فلزیاب و طلایاب AUTOCRAT
فلزیاب و طلایاب AUTOCRAT

برخی از ویژگی های فلزیاب و طلایاب AUTOCRAT

  • سیستم AC.AIR جهت بالانس و تنظیم قدرت نفوذ سیستم با زمینهای مختلف
  • قابلیت THRESHOLD جهت تنظیم حساسیت نسبت به عمق و حجم اهداف
  • BREAK UP جهت تشخیص و تفکیک تمام فلزات
  • قدرت کاوش تا عمق 5 متر
  • شعاع کاوش تا 500 متر
  • همراه با 1 سال گارانتی معتبر
  • دارای 10 سال خدمت پس از فروش

خرید فلزیاب AUTOCRAT

دستگاه فلزیاب AUTOCRAT یک فلزیاب ارزان با قابلیت های منحصر به فرد می باشد که اپراتورهای فراوانی را به خود مجذوب کرده است و به راحتی می تواند با سایر دستگاه های فلزیاب خارجی به رقابت بپردازد به نحوی که در اکثر موارد دارای عملکرد بهتر و خطای کمتری نسبت به سایر فلزیاب های خارجی مشابه خود دارد. جهت خرید فلزیاب AUTOCRAT از نمایندگی فلزیاب تهران یا نمایندگی فلزیاب شیراز به همراه آموزش رایگان، تست در حضور مشتری، 1 سال گارانتی، 10 سال خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور می توانید با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

برخی از محصولات مشابه فلزیاب آنتن راداری AUTOCRAT

GIF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب