فلزیاب گنج یاب طلایاب

فلزیاب گنج یاب طلایاب

فلزیاب گنج یاب طلایاب

فعالیت در عرصه فلزیابی یک کار پر هیجان و لذت بخش می باشد. فلزیابی در کشور های اروپایی هم جنبه تفریحی دارد و هم کاری اما در ایران بسیار متفاوت می باشد زیرا خیلی از کاوشگران بیشتر وقت و سرمایه خود را برای کشف گنجینه و دفینه های دفن شده صرف می کنند. موفقیت در کاوش به عوامل و فاکتور های زیادی بستگی دارد که رعایت برخی اصول می تواند شما را در کاوش خود به موفقیت برساند. اصطلاحات فلزیاب گنج یاب طلایاب به امروزه در بین کاوشگران بسیار رایج شده است و هرکدام باتوجه به قابلیت ها و کارایی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. درادامه به توضیح هریک میپردازیم.

فلزیاب گنج یاب طلایاب
فلزیاب گنج یاب طلایاب

فلزیاب چیست :

دستگاه فلزیاب ابزاری است می تواند اهداف فلزی دفن شده در زیر زمین را پیداکند. این اشیاء می توانند از هر نوع فلزی باشند. البته روند کاری بدین صورت می باشد که هنگامی لوپ فلزیاب از روی هدف عبور می کند ، اپراتور را از طریق بوقی که میزند از وجود هدف آگاره می کند. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار فلزیاب می توانید اینجا کلیک کنید. فلزیاب ها دارای مدل های مختلفی شامل فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، فلزیاب VLF می باشد که هر کدام دارای سیستم کاری متفاوت و قابلیت های خاص خود می باشند.

گنج یاب چیست :

گنج یاب ها دستگاهی هستند که قابلیت تفکیک فلزات را دارند یعنی می تواند نوع فلز را تشخیص دهند که این قابلیت می تواند از حفاری های بیهوده جلوگیری کند. نوعی از گنج یاب ها هستند که می توانند به صورت تصویری جنس هدف ، اندازه و نوع آن را به اپراتور نشان دهد. گنج یاب ها نیز مانند فلزیاب ها دارای مدل های مختلفی هستند که در بازار گنج یاب تصویری نقطه زن و گنج یاب پالسی کاربرد های بیشتری را نست به دیگر مدل ها دارند.

طلایاب چیست :

طلایاب ها بخاطر کارایی و قابلیت هایی که دارند در بازار جهانی مشتریان زیادی دارد و یکی از نقاط پر استفاده از آن نیز ایران می باشد. زیرا دارای مکان های تاریخی و باستانی زیادی می باشد که گنجینه ها و دفینه های ارزشمندی را در خود جای داده است. به خاطر شرایط و نوع خاک ایران و دفن شدن دفینه ها در عمق بالای 2 متر ، بهترین دستگاه برای کاوش در این نقاط طلایاب های پالسی می باشد زیرا سیستم های پالسی عمق بیشتری را نسبت به دیگر سیستم ها کاوش می کنند. همچنین در خاک های آلوده و معدنی درصد خطای بسیار کمی دارند.

فروش فلزیاب گنج یاب طلایاب :

اگر به دنبال یک دستگاه باکیفیت و کارامد هستید که موفقیت شما را در هر نوع خاکی تضمین کند و همچنین دارای گارانتی و ضمانت معتبر باشد می توانید به فروشگاه فلزیاب شیراز مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش ما با شماره 09120043750 تماس بگیرید. شما می توانید از بین بهترین برند های خارجی اورجینال دستگاه خود را انتخاب کنید و پس از تست واقعی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب