فلزیاب GPZ 7000 شرکت ماینلب

معرفی فلزیاب GPZ 7000

نقد و بررسی فلزیاب GPZ 7000 :

شرکت ماینلب همیشه یکی از برترین های بازار جهانی بوده و با عرضه محصولات با کیفیت و کارامد کاوشگران را غافگیر کرده است. اگر فلزیاب های این کمپانی را از نزدیک دیده باشید به این واقعیت پی خواهید برد که تکنولوژی های استفاده شده در آن ها از بروزترین و پیشرفته ترین های دنیا می باشد که عملکرد بالایی را ارائه می دهند. فلزیاب GPZ 7000 را می توان یکی از بهترین های این شرکت دانست که از دارای کیفیت و حساسیت بالایی می باشد.

فلزیاب GPZ 7000
فلزیاب GPZ 7000

ویژگی های فلزیاب جی پی زد :

  • عمق طلای زیاد
  • بیشترین حساسیت به طلا
  • بالانس زمین دقیق
  • سیستم حذف نویز
  • سیستم منو ساده
  • آزادی صوتی بی‌سیم
  • مسیریابی و مکان یابی با کامپیوتر
  • کویل ضدآب تا یک متر
  • چندزبانه

آیا در گنج یابی عمق برای شما اهمیت دارد؟ عمق این فلزیاب تا ۴۰ درصد بیشتر از مجموعه GPX است . به خاطر استفاده از فناوری ZVT دیگر مشکلی در کشف طلای های قدیمی نخواهید داشت. حساسیت باورنکردنی کویل ها به طلا به شما این امکان را می دهد که در کاوش های خود به موفقیت بالایی برسید. بیشتر طلا ها در زمین های سخت دفن شده اند که بیشتر گنج یاب ها نمی تواند بالانس خوبی داشته باشند اما دیگر این این مشکل را نخواهید داشت زیرا دارای بالانس اتوماتیک در سخت ترین شرایط می باشد.

این سیستم به شما این امکان را می دهد تا در هنگام کاوش با کم ترین صدا به کار خود ادامه دهید و دیگر خبری از نویز های مزاحم نباشد. سیستم منو آسان برای استفاده ، در کنار بخش های شناسایی و نقشه، با همه تنظیمات به سرعت در دسترس هستند. برای کار با نیاز نیست که شما حرفه ای باشید و فقط کافیست نگاهی به دفترچه راهنمای آن بکنید.

ادامه قابلیت های این دستگاه :

دیگر نیازی به اتصال کابلی هدفون به دستگاه ندارید. با استفاده از ماژول WM بی سیم می توانید از بلندگو داخلی ، هدفون دستگاه یا هدفون مورد علاقه خود استفاده کنید. محل کاوش خود را ببینید و همچنین می توانید آن را ثبت کنید. با استفاده از این GPS می توانید زمین را به طور کامل پوشش دهید و اطلاعات خود را در گوگل مپ ذخیره کنید.سیم‌ پیچ ۱۴ جی پی زد ضد آب است و تا عمق ۱ متر ( ۳ فوت ) فرو زیر آب می تواند کار کند. طراحی ضد آب GPZ 7000 به شما این امکان را می‌دهد که در شرایط بارانی کاوش کنید.پشتیبانی از زبان های – انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، لهستانی ، پرتغالی ، روسی ، اسپانیایی یا ترکی

مشخصات فنی فلزیاب جی پی زد :

کاربرد دستگاهکاوش طلاخروجی صدا6.3mm
تکنولوژیZVTنمایشگر(LCD(320 x 240 pixels
فزکانس و سیستم انتقالZVT - انتقال ولتاژ صفرنور پس‌زمینهبله
کویل14اتصال USBواسط USB برای نرم‌افزار xchange ۲
حافظهبلهنشانگر عمقندارد
حالات کاوشطلاتفکیکهمه فلزات
بالانس زمیندستی و اتوماتیکنقطه زنی ندارد
تنظیم حساسیت سطح 1 تا 20سیستم حذف نویزدستی و اتوماتیک
باتریلیتیوم قابل شارژوزن3.32 کیلوگرم
شناسه محصول252529
گارانتی3 سال

خلاصه مطلب :

فلزیاب GPZ 7000 یکی از برترین های عرصه گنج یابی می باشد که از قابلیت های و توانایی های زیادی برخوردار می باشد. این فلزیاب در سراسر جهان از محبوبیت زیادی بین کاوشگران برخوردار می باشد. اگر به دنبال کشف گنج و دفینه های قدیمی هستید این فلزیاب می تواند شما را به رویای خود برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب