قیمت فلزیاب ارزان

قیمت فلزیاب ارزان در نمایندگی فلزیاب تهران

قیمت فلزیاب ارزان در نمایندگی فلزیاب تهران

اعتماد کردن به خرید فلزیاب ارزان شاید برای کسانی که شناختی فلزیاب ندارند مشکل باشد. اکثر کسانی که به تازگی وارد عرصه فلزیابی می شوند از خود این سوال را از خود می پرسند. البته در دادن جواب منطقی به این سوال باید فاکتور های زیادی را مد نظر قرار داد. مهمترین فاکتوری که در خرید فلزیاب ارزان باید به آن توجه کرد شرکت سازنده گنج یاب  می باشد. فلزیاب هایی که به صورت دست ساز تولید می شوند و به اصطلاح شرکتی نیستند از کیفیت خیلی پایینی برخوردار هستند و کارایی مد نظر کاوشگر را نمی دهد و معمولا تا 30 سانتی متر زیر خاک را بیشتر کاوش نمی کنند.

قیمت فلزیاب ارزان
قیمت فلزیاب ارزان

قیمت فلزیاب ارزان :

آیا گنج ارزان به صرف داشتن قیمت پایین کارایی لازم را دارد؟  قطعا جواب نه می باشد. قیمت گنج یاب ها بنا به امکاناتی که ارائه می دهند بام متفاوت است. اگرچه در یک محیط کارایی و عملکرد یک با یک یکسان باشد. نکته بعدی که باید به آن توجه کرد خرید فلزیاب بر اساس منطقه ای که قصد کاوش دارید می باشد. برای کاوش در بسیاری از مکان ها نیازی به داشتن یک فلزیاب تصویری یا فلزیابی با عمق کاوش بالا و یا تکنولوژی خاص نیست ، بلکه میتوان با یک فلزیاب میان رده و ارزان قیمت نیز کاوش را انجام داد و به نتیجه رسید.

مورد تاثیر گذار دیگر در ارزش فلزیاب ارزان کشور تولید کننده آن می باشد. گنج یاب های خارجی برای ورود به ایران با مشکلات و محدودیت های زیادی روبرو هستند و چون بیشتر این فلزیاب ها از راه های قانونی وارد نمی شوند دلایل زیادی باعث بالا رفتن قیمت آنها می شود و در اصل قیمت آنها با قیمتی که در ایران به فروش میروند بسیار تفاوت دارد! تنها شرکت ایرانی است که فلزیاب تولیدی آن با فلزیاب های خارجی رقابت می کند و در بیشتر موارد کارایی بالایی نسبت به آنها دارند و به دلیل نداشتن محدودیت های ذکر شده از  قیمت بسیار پایین تری نیز  برخوردار هستند.

برخی از محصولات شرکت IKpv :

جهت ، و اجاره فلزیاب از نمایندگی فلزیاب اهواز ، نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب مشهد ، نمایندگی فلزیاب شیراز و نمایندگی فلزیاب همدان فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب