نقد و بررسی فلزیاب Titanium

نقد و بررسی فلزیاب Titanium محصول آمریکا

نقد و بررسی فلزیاب Titanium محصول شرکت Bounty Hunter

شرکت Bounty Hunter یکی شرکت های موفق آمریکایی در عرصه فلزیابی است که در شهر El Paso ایالت تگزاس در غربی ترین نقطه آمریکا تاسیس شده است. این شرکت انواع فلزیاب و گنج یاب ها را در سطوح مبتدی تا حرفه ای طراحی و تولید می کند. در ادامه به نقد و بررسی فلزیاب Titanium که یکی از محصولات میان رده این کمپانی است می پردازیم. این دستگاه در سال 2012 معرفی شد و هنوز هم در دست تولید می باشد. Titanium یک فلزیاب VLF با فرکانس 7.8 کیلوهرتزی است که هدف اصلی آن شناسایی سکه، طلا ، جواهر و عتیقه است.

نقد و بررسی فلزیاب Titanium
نقد و بررسی فلزیاب Titanium

نقد و بررسی فلزیاب Titanium :

Titanium دارای وزن سبک 1.13 کیلوگرمی و بسیار آسان برای استفاده است. این مدل می تواند یکی از بهترین فلزیاب ها باشد زیرا تمام خانواده شما می توانند از آن استفاده کنند. هنگام استفاده شما شگفت زده خواهيد شد که نمایشگر آن چقدر ساده است و کمک زیادی در خواندن اطلاعات به شما خواهد کرد. همچنین نمایشگر دارای نشانگر عمق هدف از 0 تا 99 است که عمق تقریبی از هدف را به شما خواهد داد . این یک فلزیاب حرفه ای با ویژگی های نقطه زنی است تا گنجینه خود را سریعتر و همچنین حساسیت قابل تنظیم و حالت های تفکیک می باشد. تیتانیوم دارای یک بالانس زمینی از پیش تعیین شده برای از بین بردن اثرات مواد معدنی در زمین است.

ویژگی های فلزیاب تیتانیوم :

  • سیستم عملیاتی VLF
  • فرکانس عملیاتی 7.8 کیلوهرتزی
  • دارای دو حالت جستجو
  • دارای وزن بسیار سبک 1.13 کیلوگرمی
  • نشانگر عمق هدف 0 تا 99

تیتانیوم همچنین یک شناسه هدف اختصاصی برای هر هدف ارائه می کند. این بعد اضافی شناسه هدف زمانی که جستجوی مکان‌ های غیر معمول و یا اهداف با سطح منحصر به فرد از رسانایی مانند سکه‌ های طلا ، بقایای مانده از جنگ مانند توپ‌های کوچک اهمیت دارد. ویژگی‌ های شناسایی پیشرفته یافت‌ شده در این آشکارساز به شما کمک خواهد کرد تا زباله کمتری و گنجینه‌های بیشتری پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب