نماد آلت تناسلی

نماد آلت تناسلی در دفینه یابی

نماد آلت تناسلی در دفینه یابی

اندام جنسی، آلت تناسلی یا مشخصه جنسی اصلی بخشی از بدن انسان و بسیاری از موجودات زنده است و به عنوان یک تعریف دقیق هر قسمت خودکار در بدن که در تولید مثل جنسی درگیر است و دستگاه تناسلی را در یک ارگانیزم پیچیده تشکیل می‌دهد، به ویژه ارگان‌ها و اندام جنسی که معمولاً به ارگان‌های تناسلی بیرونی جنیتیلیا یا جنیتالز نیز می‌گویند. به اندامی از بدن که وظیفه تولید سلول‌های جنسی (گامت) را بر عهده دارد اندام جنسی می‌گویند.

نماد آلت تناسلی
نماد آلت تناسلی

نماد آلت تناسلی در دفینه یابی :

نماد آلت تناسلی در دفینه یابی یکی از نماد هایی است که در دوران های باستانی مختلف بیانگر قوم گرایی ، مرد سالاری بوده است. این نماد دارای معانی و مفاهیم مختلفی می باشد که در ادامه آن ها بررسی خواهیم کرد. این نماد در دو نوع نشانه آلت تناسلی زنانه و نشانه آلت تناسلی مردانه وجود دارد. نماد آلت تناسلی در دوران های قدیم در میان اقوام ایرانی ، یونانی و هندی مورد توجه بوده و از این نماد بر روی سنگ قبر حاکمان ، سرداران جنگی و بزرگان قبایل استفده می کردند.

نشانه آلت تناسلی زنانه :

نشانه آلت تناسلی زنانه یکی از نماد هایی می باشد که کمتر مشاهده شده و اغلب از آن بر روی سنگ مقبره ملکه ها استفاده می شده است که اغلب به دوران ساسانیان بر می گردد. اگر این نماد بالای تپه ، صخره و کوه باشد باید زیر سنگ را تقریبا به اندازه یک متر حفاری کنید به آثار دوم می رسید که اشیایی مانند سفال و مهره وجود دارد. و اگر عمق بیشتری کاوش کنید با توجه با موقعیت جغرافیایی احتمال وجود دفینه زیاد می باشد.

نشانه آلت جنسی مردانه :

اگر این نماد را در داخل دره یا مکان های پست و هموار مشاهده کردید، نشانه وجود آبادی در گذشته است که نشان از تولید مثل بشر در این مکان ها می باشد. این مکان های پر از اشیای با ارزش می باشد. جهت رمزگشایی ابتدا به نزدیکترین چشمه موجود که فصلی هست و به دلیل کم شدن آب جهانی ممکن است تا کنون خشک شده باشد مراجعه نمایید.

نشانه آلت تناسلی مرد و زن نشانه قطعی دفینه نمی باشد. برای اینکه نشانه دفینه باشد باید داخل دره باشد .اگر داخل دره نباشد نشانه بار نیست. در داخل و وسط دره ایستاده می شود. باید به بلندترین نقطه آنجا برویم . دفینه آنجاست و در داخل سنگ گذاشته شده است.

مطالب مرتبط :

برخی از محصولات ما :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب