نماد اسب در دفینه یابی و گنج یابی

نماد اسب در دفینه یابی و گنج یابی

توضیحی مختصر در مورد اسب :

اسب با نام علمی یکی از دو زیرگونه‌های اسب وحشی است. این جانور پستاندار و فَردسُم است و به تیره اسبیان تعلق دارد. فرگشت اسب از ۴۵ تا ۵۵ میلیون سال پیش به این سو آغاز شده‌است، گذشتهٔ اسب‌های بزرگ و تک‌سم امروزی به جانورانی کوچک‌جثه و چندسم بازمی‌گردد. نزدیک به ۴۰۰۰ سال پیش از میلاد انسان تلاش کرد تا اسب را اهلی کند. گمان بر این است که تا سال ۳۰۰۰ پیش از میلاد اسب‌های اهلی در جاهای گوناگونی از زمین حضور داشتند. البته اسب‌هایی وجود دارند که هرگز اهلی نشده‌اند؛ برای نمونه اسب شوالسکی تنها زیرگونه‌ای است که واقعاً تاکنون وحشی باقی مانده‌است.

نماد اسب در دفینه یابی
نماد اسب در دفینه یابی

نماد اسب در دفینه یابی و گنج یابی :

تفاسیر و معنی مختلی از نماد اسب در دفینه یابی بیان شده که در ادامه قابل اعتمادترین آن ها را بررسی خواهیم کرد. اگر بخواهیم این نماد را به صورت تخصصی بررسی کنیم باید به دوران گذشته و تمدن آن منطقه توجه کرد. البته مطالعه دقیق در مورد تمدن آن منطقه کمک زیادی در بررسی این نماد خواهد کرد. اگر به دنبال گنجینه در این نماد می گردید با هنگام مشاهده این نماد به سمتی حرکت کنید که اسب به آن جهت می نگرد. این نماد می تواند به تنهایی باشد یا همراه با سوارکار باشد.

نماد اسب در دفینه یابی
نماد اسب در دفینه یابی

مفهوم نماد اسب در دفینه یابی :

در بررسی این نماد در گنج یابی حالت سر اسب بسیار مهم می باشد اگر سر اسب به سمت پایین باشد باید اطراف نماد را به دقت کاوش کنید. اما اگر اسب به سمت خاصی می نگرد باید به آن سمت بروید و به دنبال نشانه خاصی باشید. ضمنا شما باید دم ، سر ، پا و گوش اسب را نیز به دقت بررسی نمایید همچنین به همراه نماد اسب ممکن است وسایلی دیگری وجود داشته باشد که باید به آنها دقت بررسی شود و در صورتی که نا هماهنگی مشاهده کردید حتما با کارشناسان مشورت نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

آشنایی با آثار و نشانه های دیگر:

شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ، فلزیاب مکمل ، ، و سایر فلزیاب ها و طلایاب ها با شماره 09120043750 تماس حاصل فرمایید یا به نمایندگی های ما مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب