نماد تبر در دفینه یابی

نماد تبر در دفینه یابی و گنج یابی

نماد تبر در دفینه یابی و گنج یابی

تبر وسیله است که چندین هزار سال قدمت دارد و در تمدن اولیه و دوره های مختلف مشاهده شده است. انسان های نخستین از تبر برای شکار و قطع درختان استفاده می کردند. هر چقدر تمدن های گذشته فاصله بگیریم تبر پیشرفته تر شده و از آن به عنوان وسیله جنگی استفاده می کردند و جنس آن از سنگ به ، برنج و آن تبدیل شده است.

نماد تبر در دفینه یابی و گنج یابی
نماد تبر در دفینه یابی و گنج یابی

نماد تبر در دفینه یابی و گنج یابی :

از سمبل تبر در گنج یابی کمتر استفاده شده است و بیشتر راهزنان برای نشان کردن گنج از سمبل تبر استفاده کرده اند. در تفسیر و تحلیل سمبل تبر باید حتما به قسمت پشت تبر دقت کرد که آیا نوک در آن قسمت هست یا خیر. اگر پشت تبر دارای نوک باشد باید حتما مورد بررسی قرار گیرد و در بیشتر موارد نوک کوچک تبر به سمت درخت کهنسال است یا درخت قدیمی است که باید اطراف آن مورد بررسی و کاوش قرار گیرد.

در مواردی که درخت وجود نداشت باید در جهت نوک کوچک تبر حرکت کرد و زمین را به دقت نگاه کرد تا به مورد مشکوکی برسید و سپس آن را مورد کاوش قرار دهید.در کاوش اگر نشانه تبر دو دهنه مشاهده کردید سکه های نقره 14 تا 16 گرمی پیدا خواهید کرد.در افسانه یونان تبر نماد هفاسیتوس(موجودی که پاهایش شبیه به اسب بوده و قسمت بالا تنه اش انسان است) است که خدای فلزکاری می باشد و از این نماد بر روی ابزار جنگی استفاده شده است.

مطالب مرتبط :

جهت دریافت انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب مگنومتر ، حفره یاب ، طلایاب ، گنج یاب و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز و نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب