نماد خرچنگ

نماد خرچنگ در دفینه یابی

نماد خرچنگ در دفینه یابی

[alert style=”warning”]

آدرس فروشگاه فلزیاب در شیراز : شیراز ، پل معالی آباد ، انتهای دینکان ، کوچه ۲۱ شهید دینکانی           تلفن تماس : 09120043750

[/alert]

خَرچَنگ جانوری است از زیرشاخه سخت‌ پوستان. خرچنگ‌ها سخت‌پوستان ده‌پایی هستند که معمولاً دُم بسیار کوتاهی دارند که کاملاً در زیر سینه‌شان پنهان است.خرچنگ‌ها همه‌ چیزخوار هستند آنها به ویژه از جلبک و سایر غذاها دیگر شامل نرم‌تنان ٬کرم‌ها، سخت‌ پوستان دیگر، قارچها و باکتریها و خرده غذاهایی که در دسترسشان باشد تغذیه می‌کنند. برای بسیاری از خرچنگ‌ها، یک رژیم غذایی حاوی مواد گیاهی و حیوانی، باعث رشد سریع‌تر و بیشتر زنده ماندن آنها می‌شود.

نماد خرچنگ
نماد خرچنگ

نماد خرچنگ در گنج یابی :

نماد خرچنگ یکی از سمبل هایی است که در دوران های قدیم در اکثر ملیت ها وجود داشته و در هر کدام دارای معانی و تفاسیر مختلفی بوده است. این نماد همیشه بیانگر خطر می باشد. برخی ها هم بر این باورند که اگر این نماد در جایی باشد به احتمال فراوان آن منطقه با طلسم و جادو محافظت می شود. البته شاید این عقیده بیشتر به خرافات نزدیک است تا به واقعیت ، اما در این دنیا همه چیز امکان پذیر است.

تفسیر نماد خرچنگ در دفینه یابی :

اگر گفته های بالا واقعیت داشته باشد وجود آب در مکان هایی که این نماد در آن وجود دارد بسیار مهم می باشد زیرا طبق نظریه کارشناسان بیشتر دفینه های موجود در این نماد در رودخانه، دریاچه و باتلاق ها می باشد. هنگام کاوش باید بسیار دقت کنید تا با تله ها روبرو نباشید. با نماد خرچنگ، ممکن است دفینه در جوی آب آسیاب نیز باشد. اگر نشانه بزرگ باشد و روی آن صلیب (بت خانواده) وجود داشته باشد، در این صورت ممکن است نشانه، یک درپوش باشد. ممکن است نشانه به همراه نشانه ی دیگری نیز مشاهده شود. مثلا نشان V ، در این صورت، بین 3 تا 5 قدم، با در نظر گرفتن نشان دوم، باید جستجو انجام داد.

مطالب مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب