نماد خرگوش

نماد خرگوش در دفینه یابی | شکل خرگوش در گنج یابی

نماد خرگوش در دفینه یابی

 

نماد خرگوش در دفینه یابی و بیشتر به معنای وجود کانال یا تونل زیر زمینی است و اگر در جایی نشانه خرگوش را مشاهده کردید به دنبال راه ورود حفره یا تونل باشید.در تونل ممکن است آب وجود داشته باشد یا مسیر آب باشد.اما در برخی موارد تونل راه ورود و خروج به قلعه می باشد.اگر در نزدیکی علامت خرگوش جوغن مشاهده کردید این بدین معنی است که در انتهای تونل قبری وجود دارد.

نماد خرگوش
نماد خرگوش

نماد خرگوش

در نماد خرگوش همیشه میبایست به حالت خرگو ،نوع نشستن ویا حرکت کردن ان دقت شود محل سکونت خرگوش جزءنقاط مورد توجه کاوشگران میباشد خرگوش در زیر  زمین ودر تونلهای زیرزمینی زندگی میکند پس میتوان نتیجه گرفت هرگاه بااین نشانه برخورد داشتیم در راستای دید چشمان خرگوش  بدنبال یک تونل که معمولا بصورت مخفی وپلمپ میباشد بگردیم.

باتوجه به چالاکی وسرعت خرگوش در پنهان شدن این  تونل در فاصله ای بین 5 تا 15 متر جلوتر از خرگوش قرار دارد که معمولا توسط مقداری سنگ که روی هم ریخته شده است مشخص میباشد  دقت کنید اگر این نماد در نزدیکی کوه ویا تپه باشد این تونل وراهرو در لابلای سنگها پنهان شده است کاوشگران عزیز  درنماد خرگوش همیشه به حالت گوشهای خرگوش دقت کنید این نماد جزءدسته نمادهایست که میتواند شما را گمراه سازد.

مفهوم گوش خرگوش در دفینه یابی

گوشهای خرگوش همیشه به طرف بالا قرار دارد و اگر در نماد گوشهای خرگوش به سمت عقب و به صورت خوابیده باشد یعنی اینکه مسیر کاوش در پشت سر خرگوش میباشد. گاهی اوقات این نشانه همراه با خطوط نارک و نامشخص بر روی بدن خرگوش میباشد که این خطوط ریز و ناپیدا نقشه ورود و مسیر داخل تونل و راهروهای آن میباشد که باید کاملا مورد توجه قرار گیرد.

در نوع دیگر این نماد در کنار مجسمه خرگوش یک جوغن کوچک و یا نقطه کوچک مشخص است که این نشان نمایانگر وجود یک مزار در کنار این نشان در فاصله ای کمتر از دومتر میباشد که مربوط به مقبره یک زن هست. در تفسیر دیگری که ازنماد خرگوش شده است مربوط به نشانه خرگوش که باملات و ساروج ساخته شده و دراین نشانه هدف در زیر خود نشان ودر عمقی کمتر از چهار متر قراردارد.

برخی از محصولات شرکت فلزیاب IKPV ایران

 

جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با دفینه یابی و سفارش دستگاه فلزیاب با شماره 09120043750 تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب