نماد خورشید در دفینه یابی

نماد خورشید در دفینه یابی و گنج یابی

نماد خورشید در دفینه یابی و گنج یابی

نماد خورشید در گنج یابی :

خورشید (نام‌های ادبی یا قدیمی: خور، هور، مهر، روز) یکی از ستارگان کهکشان راه شیری و تنها ستارهٔ سامانهٔ خورشیدی است که در مرکز آن جای دارد. خورشید یک کُرهٔ کامل است که از پلاسمای داغ ساخته شده‌است و در میانهٔ آن میدان مغناطیسی برقرار است. این ستاره که قطری نزدیک به ۱٬۳۹۲٬۰۰۰ کیلومتر دارد سرچشمهٔ اصلی نور، انرژی، گرما و زندگی بر روی زمین است. قطر خورشید نزدیک به ۱۰۹ برابر قطر زمین و جرم آن ۳۳۰ هزار برابر جرم زمین برابر با ۲‎×۱۰۳۰ کیلوگرم است. این مقدار ۹۹٫۸۶٪ کل جرم سامانهٔ خورشیدی است.

نماد خورشید در دفینه یابی
نماد خورشید در دفینه یابی

از مرکز خورشید تا فاصله‌ای نزدیک به ۲۰ تا ۲۵ درصد شعاع خورشید به عنوان هستهٔ خورشید در نظر گرفته شده‌است. و چگالی آن۱۵۰g/cm۳ نزدیک به ۱۵۰ برابر چگالی آب، برآورد شده‌است. و دمای آن هم نزدیک به ۱۵٫۷ میلیون کلوین بدست آمده‌است. در مقابل دمای سطح خورشید نزدیک به ۵٬۸۰۰ کلوین است. تازه‌ترین پژوهش‌ها نشان داده‌است که گردش هستهٔ خورشید به دور خودش از دیگر جاهای شعاعی آن تندتر است.

مفهوم آثار و نشانه خورشید در دفینه یابی :

نماد خورشید در دفینه یابی یکی از نماد هایی می باشد که از دوران قدیم از آن استفاده می کردند و سمبل پاکی، مهر و هور بوده است و یکی از مقدس ترین نماد ها بین ملت ها بشمار می آید. این نماد در نزد یونانیان به نام کبریا و در نزد ایرانیان نیز ایزد نام دارد. آثار و نشانه خورشید در گنج یابی با توجه به شکل، اندازه و موقعیت قرار گیری به مقبره، معبد یا مقبره اشاره می کند.

تفسیر نماد خورشید در دفینه یابی :

نماد خورشید در گذشته توسط معماران همراه با شکل انسان و حیوان بر روی بنا ها ، صخره ها و … حکاکی می کردند. این نماد یکی از با ارزش ترین ها در دفینه یابی می باشد که همراه گنجینه بوده و دارای رمز و راز باستانی می باشد. اگر در کاوش خود با این نماد روبرو شدید در سمت شرق نماد به جلو رفته تا نماد دوم را پیدا کنید. نماد دوم می تواند شما را به سمت ورودی تونل یا غار هدایت کند. اگر بخواهیم طبق تجربه کاوشگران این نماد را بررسی ممکن است دو تا تونل وجود داشته باشد که یکی مسیر انحرافی می باشد که هنگام تابش نور خورشید می توانید مسیر درست را پیدا کنید.

آشنایی با آثار و نشانه های بیشتر :

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ، ، ، ، ، آثار و نشانه ، ، فلزیاب ارزان می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب تهران ، ، نمایندگی فلزیاب اصفهان با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب