نماد شیر در دفینه یابی

نماد شیر در دفینه یابی و گنج یابی

نماد شیر در دفینه یابی و گنج یابی

شیر حیوانی گوشخوار که از گروه گربه سانان می باشد. این حیوان دارای جثه بزرگ و وزن آن در میان نرها گاهی به 250 کیلوگرم می رسد. شیر که حیوان قدرتمندی است دومین جانور بزرگ جثه گروه گربه سانان بعد از ببر می باشد. شیر به دلیل داشتن جثه بزرگ و نیرومند در میان دیگر حیوانات به سلطان جنگل معروف است. این گربه سان بیشتر در قاره آفریقا زندگی می کند و تعداد اندکی در هندوستان هستند.

نماد شیر در دفینه یابی
نماد شیر در دفینه یابی

شیر طعمه های گوناگونی را برای شکار انتخاب می کند که بیشتر شامل حیوانات با جثه کوچک می باشد و به ندرت به سراغ جاندارانی مانند فیل و زرافه می رود. شیر بلند قامت ترین در میان گروه خود می باشد و ارتفاع شانه شیر از ببر 14 سانتی متر بلندتر است. جمجمه شیر خیلی شبیه به ببر است ولی قسمت جلویی جمجمه شیر صاف تر است.

نماد شیر در دفینه یابی و گنج یابی :

نشانه های شیر در گنج یابی می تواند تفسیر معانی مختلفی را در پی داشته باشد و برای شناخت بیشتر و کسب اطلاعات بهتر باید به دوران گذشته مراجعه کرد تا بتوان کارشناسی دقیقی برروی محل کاوش انجام داد. اگر بخواهیم نماد شیر را بیشتر مورد بررسی قرار بدهیم برای مثال اگر شما دو تا نماد شیر را به فاصله چند متری رو به روی هم مشاهده کردید احتمال قریب به یقین ورودی یک کاخ می باشد. در گذشته بالای قبر افراد سلطنتی یا فردی شجاع و پهلوان از نماد شیر به گونه ای که شیر رو ی دو پای عقب خود نشسته باشد استفاده می کردند. اما اگر نماد شیر بر روی سنگی باشد به احتمال زیاد زیر آن مقبره با ارزش وجود دارذد که باید کارشناسی و کاوش شود.

نماد های مختلف شیر در دفینه یابی و گنج یابی :

  • نماد ساروجی شیر : این مجسمه بیانگر قلعه ، گذرگاه قلعه در گذشته بوده است.
  • نماد تراشیده شده شیر : این مجسمه می تواند نشانگر یک قعلع نظامی با غاری به صورت در بسته باشد.
  • نماد تراشیده شده شیر بر روی سنگ : این نماد نشانگر تپه یا تونلی در بسته که در داخل آن گنج و دفینه وجود دارد.

برخی از آثار و نشانه های دیگر:

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آثار و نشانه ، انواع ، ، ، ، اجاره فلزیاب ، ، ارتقاء فلزیاب ، ، ، ، ، ، ، معدن یاب و … با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز و نمایندگی فلزیاب تهران فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب