نماد موش در دفینه یابی

نماد موش در دفینه یابی

موش پستانداری کوچک از راستهٔ جوندگان است که مواد غذایی خود را به وسیلهٔ حرکات رفت و برگشتی با جلو آروارهٔ تحتانی خرد می‌کند. چون دندان‌های این حیوان مثل سایر جوندگان رشد دایمی دارد، برای جلوگیری از رشد بیش از حد، مجبور است که دایماً دندان‌های خود را با جویدن چیزهای نسبتاً سخت، از قبیل دانه‌ ها و حبوبات، بفرساید و اگر موفق به پیدا کردن دانه‌ های سخت نگردد به جویدن فرش‌ها، لباس‌ها، کتاب‌ها و هرچه که در دسترس خود بیابد مشغول می‌شود.

نماد موش
نماد موش

نماد موش در گنج یابی :

نماد موش نیز مانند دیگر نماد ها دارای معانی و مفاهیم باستان شناسی خود می باشد که برای درک بهتر آن باید به علم باستان شناسی آشنا باشید. درک و آشنایی با این نماد می تواند به شما در پیدا کردن دفینه آن کمک زیادی کند. در این مطلب قصد داریم تا برخی از نظریه های باستان شناسان و کاوشگران با تجربه را در مورد این نماد بیان کنیم که دانستن آن برای شما خالی از لطف نمی باشد. خدا را چه دیدی شاید در کاوش های خود با این نماد روبرو شدید، حداقل بدانید باید چه کاری انجام دهید تا به دفینه دست پیدا کنید. البته اگر دفینه ای وجود داشته باشد.

مفهوم نماد موش در دفینه یابی :

همان طور که گفتیم تفسیر ها و نظریه های مختلی در این مورد وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.  معمولاً جهت نگاه موش مهم است، اگر دم موش حالت خاصی داشته باشد باید سمت دم را نیز بررسی نمایید.

  • برخی افراد بر این باورند که اگر دم موش به حالت صاف باشد باید در چهت دم نماد به دنبال راهی دالان گونه باشید که ورودی آن بسیار تنگ و در ادامه راه باز تر می شود.
  • اگر در دفینه یابی دو نماد موش را مشاهده کردید که دم آنها قوس داشت باید در جهت نگاه آن به دنبال راهی باشید که به دالان دارای پیچ و خم دار در زیر زمین ختم  می شود.
  • اگر چشم نماد به حالت برجسته باشد نشان از وجود گورپشته است که در جهت نگاه موش می باد که ورودی آن می تواند در پهلوی گورپشته باشد.

مطالب مرتبط :

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آثار و نشانه ها ، فلزیاب ، حفره یاب ، فلزیاب ارزان ، فلزیاب خارجی و … با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب