نماد نعل اسب در دفینه یابی

نماد نعل اسب در دفینه یابی

نماد نعل اسب در دفینه یابی

نعل اسب چیست :

نعل اسب، محصول ساخته‌شده‌ای است که بیشتر و معمولاً از فلز ساخته شده؛ هرچند قسمت‌هایی از، یا گاهی همهٔ آن را، از مواد مصنوعیِ مدرن هم می‌سازند. این محصول برای محافظت سم اسب در برابر سایش طراحی و ساخته شده‌است. نعل اسب در قسمت کف سم (پالمار)، از طریق دیوارهٔ غیرِ حساسِ سُم، و بر روی آن، معمولاً میخ‌کوبی می‌شود، که بافت آن دیواره در مقایسه با آناتومیِ بدنِ انسان به ناخن شصت پا شبیه است؛ هر چند بسیار بزرگتر و ضخیم‌تر است. با این حال، در بسیاری از موارد برای نصب نعل استفاده از چسب هم متداول است.

نماد نعل اسب در دفینه یابی
نماد نعل اسب در دفینه یابی

نحوه ساخت نعل اسب :

نصب و پردایش نعل اسب حرفه‌ای تخصصی است، انجام آن توسط یک نعل‌بند، که متخصص در آماده‌سازیِ پا، ارزیابی دشواری‌های بالقوهٔ لنگش، و نصب نعل مناسب، از جمله توجه به ویژگی‌ها، و ارائهٔ چاره‌اندیشی‌های درمانی و چاره‌سازی‌ها؛ که می‌تواند مورد نیاز باشد، انجام می‌شود. در برخی از کشورها، مانندبریتانیا، انجام پیشهٔ نعل بندی از نظر قانونی تنها به افراد دارای مهارت‌ها و تجربه‌های ویژه محدود شده‌ است. در برخی دیگر از جاها، مانند ایالات متحده آمریکا، که در آنجا داشتن مجوز حرفه‌ای به صورت قانونی مورد نیاز نیست، سازمان‌های حرفه‌ای ارائهٔ برنامه‌های صدور گواهینامه برای افراد واجد شرایط همچنین شناسایی و معرفی آنان را بر عهده دارند.

مفهوم نماد نعل اسب در دفینه یابی :

نشان نعل اسب در دفینه یابی و گنج یابی یکی از نماد های نادر می باشد. یکی از نماد هایی است که همیشه همراه با دفینه بوده است. اگر نماد نعل اسب همراه با جای میخ باشد می شود به آن اعتماد کرد که دارای دفینه باشد. تعداد میخ های روی نعل ، 6 الی 12 میخ می باشد که در حالت معمول 6 میخ می باشد و تعداد 8 یا 12 میخ کمتر دیده شده است.

اگر تعداد جای میخ روی نماد هرچه بیشتر باشد احتمال وجود گنج خیلی بیشتر می شود. برخی از کاوشگران می گویند تعداد جای میخ ها میزان دقیق دفینه را نشان می دهد مثلا اگر 6 جای میخ وجود داشت 60 کیلو دفینه در آنجا وجود دارد. بنا به تجربه کاوشگران اگر نماد نعل در دفینه یابی بزرگ باشد باید در 10 متری نماد نعل اسب کوچکتری وجود داشته باشد بنابراین اگر این دو نماد را با هم پیدا کردید باید دقیقا زیر سنگی که نماد بر روی آن قرار دارد حفر کنید.

آشنایی با برخی از آثار و نشانه های دیگر :

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فلزیاب تصویری ، فلزیاب ارزان ، فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب خارجی ، قیمت فلزیاب می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب