نماد پیکان

نماد پیکان در دفینه یابی و گنج یابی

نماد پیکان در دفینه یابی و گنج یابی

نماد پیکان در دفینه یابی :

از نماد پیکان بیشتر برای مسیریابی استفاده می شود که علامت آخر به معنای پایان نیست. این نماد همیشه شما را به سمت دفینه هدایت نمی کند. قضاوت این کار را به عهده خودتان می گذارم ، اگر دفینه مخفی باشد و فلش شما را دقیقا به سمت آن هدایت کند آیا کاوشگران گنج اجازه می دهند چندین سال مخفی بماند؟ نماد پیکان ، نماد فلش یا نماد تیر نوعی سمبل بوده که از آن برای جهت دادن استفاده می شده است و دارای معانی و مفاهیم متفاوتی می باشد. نماد فلش را بیانگر معما می دانند.

نماد پیکان
نماد پیکان

مفهوم نماد پیکان در دفینه یابی :

نماد تیر را برخی نشانه خطر می دانند و نماد پیکان را بیانگر هدف می دانند. اگر با نماد پیکانی مواجه شدید که وسط آن برداشته شده بود ، بیانگر وجود یک رودخانه در مسیر می باشد. برای رمزگشایی و رسیدن به هدف، ابتدا قسمت اول یعنی قسمت قبل از شکستگی، سپس قسمت شکستگی و بعد فاصله تا سر پیکان (فلش) را اندازه بگیرید و مسیر حرکت را از سر فلش شروع کنید. این علامت جهت را نشان می دهد و علامت آخر و تمام کننده نیست

برخی از مطالب مرتبط :

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فلزیاب ، گنج یاب ، طلایاب ، حفره یاب ، معدن یاب ، فلزیاب خارجی ، قیمت فلزیاب و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران با شماره ۰۹۱۲۰۸۱۴۰۴۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب