چگونه با گنج یاب کار کنیم

چگونه با گنج یاب کار کنیم

چگونه با گنج یاب کار کنیم | نحوه کار با فلزیاب و گنج یاب

در حالی که برخی افراد فلزیاب را اغلب به عنوان سرگرمی محدود تصور می کنند، تنها به این معنی است که آن‌هایی که اوقات فراغت خود را در ساحل با این دستگاه ها می گذرانند ، مهارت استفاده از یک   را برای کشف گنجینه پنهان ، سکه و عتیقه جات را ندارند. البته این نوع استفاده در کشور های اروپایی رواج دارد و در ایران قضیه کلا متفاوت می باشد. برای اینکه بخواهیم یاد بگیریم که چگونه با گنج یاب کار کنیم ، البته به روش اصولی و درست نیاز به زمان ، تمرین و صبر دارد تا به مهارت لازم برای کشف گنج و دفینه برسیم.

چگونه با گنج یاب کار کنیم
چگونه با گنج یاب کار کنیم

چگونه با گنج یاب کار کنیم ؟

اگر هنوز با استفاده از فلزیاب خود به موفقیت نرسیده اید نگران نباشید. ما امروز به شما بهترین راه برای استفاده از یک فلزیاب یا گنج یاب را اموزش خواهیم داد. با کمی تمرین می‌توانید در هر زمانی موفق باشید! این راهنمای گام‌ به‌ گام به شما کمک می‌کند تا از گنج یابی و فعالیت‌ های خود لذت ببرید. کار هایی که شما باید انجام دهید شامل موارد زیر می باشد:

1- خرید یک فلزیاب که برای شما مناسب باشد :

اگر شما از قبل آن را نداشته اید باید یکی را انتخاب کنید. از آنجا که این مقدمه کار شما می باشد و نمی‌توانید دقیقا بدانید که چه چیزی را دوست دارید ، بهتر است با یک دستگاه مبتدی و عمومی شروع کنید. زیرا برای تمرین و یادگیری بهتر کار با فلزیاب باید ابتدا با دستگاه های مبتدی شروع کنید. بخاطر اینکه کار با فلزیاب های حرفه ای به دلیل پیچیدگی به افراد مبتدی پیشنهاد نمی شود. همچنین برای خرید فلزیاب مناسب می توانید لیست محصولات ما را مشاهده کرده و با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

2- تصمیم بگیرید که کجا می خواهید کاوش کنید :

برخی از معمول‌ترین مکان‌ها برای کاوش این موارد عبارتند از:

  • پارک های عمومی
  • سواحل
  • جنگل
  • ملک شخصی
  • مناطق باستانی

یک موردی که در فلزیابی وجود دارد این است که شما نمی توانید در هر جایی که دوست دارید به کاوش بپردازید ، جستجو در بعضی مکان ها نیاز به مجوز دارد. البته در ایران کلا استفاده از دستگاه فلزیاب ممنوع می باشد. حتی اگر فکر می‌کنید که مجاز به شناسایی در پارک عمومی هستید , همیشه باید بررسی کنید که برخی مکان‌ها به طور خاص این کار را ممنوع می‌کنند. همچنین با استفاده از نقشه‌ های قدیمی ، سوابق ، دفتر خاطرات ، یا حتی فرهنگ محلی می تواند به شما کمک کند تا مکان هایی را شناسایی کنید که در آنجا ممکن است گنجینه‌های مخفی شده وجود داشته باشد که منتظر کشف شدن هستند.

3- کم و آهسته حرکت کنید :

زمانی که مکان کاوش خود را انتخاب کردید ، زمان آن برای شروع استفاده از فلزیاب شماست. آن را روشن کنید و کاوش خود را شروع کنید البته شعار کاوش را هرگز فراموش نکنید، کم و آهسته حرکت کنید. به یاد داشته باشید که دستگاه فلزیاب با ایجاد یک میدان مغناطیسی کوچک از طریق کویل فلزیاب کار خود را شروع می‌کند. برای به دست آوردن بهترین نتایج ، شما باید سیم‌ پیچ را پایین روی سطح زمین نگه دارید اما لمس نکنید. بعد شما باید به آرامی آن را از یه طرف به طرف دیگر به صورت ملایم حرکت دهید . روش کم و آهسته بسیار مهم است زیرا به آشکارساز زمان کافی برای پردازش و خواندن هر سیگنالی که آن را دریافت می‌کند می‌دهد. اگر شما به سرعت روی یک منطقه حرکت کنید ، ممکن است هر دوی شما چیزی را از دست بدهید .

4- متد و الگو حرکتی مناسب :

وقتی از یک طرف به طرف دیگر حرکت می‌کنید ، می‌خواهید با الگوی راه رفتن کنار بیایید. حتی اگر سعی نکنید کل منطقه را پوشش دهید، داشتن یک الگوی رفتاری تنظیم شده به شما کمک می کند تا از اتلاف وقت خود جلوگیری کنید. اگر توجهی نداشته باشید ، می‌توانید به طور تصادفی در مکان‌هایی که قبلا کاوش کردید، دوباره نیز به کاوش بپردازید.

5- رعایت دقت و اصول در حفاری :

هنگامی که دستگاه شما یک هدف را نشان می دهد، شما نیاز به کمی حفاری برای اطمینان از وجود شی مورد نظر دارید. وقتی در هر زمینی جستجو می‌کنید ، باید با دقت حفاری کنید تا ظاهر زمین خراب نشود. اکثر شکارچیان با استفاده از حفار خود، لایه بالای زمین (مانند گیاه ، چمن) را قطع می کنند. بنابراین برای آسیب نرساندن به زمین باید بعد از حفاری کردن گودال ها را پر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب