گنج یاب نقطه زن

گنج یاب نقطه زن

گنج یاب نقطه زن حرفه ای

عرصه فلزیابی تغییرات زیادی را نسبت به دهه گذشته داشته است. با پیشرفت تکنولوژی فلزیاب و گنج یاب ها نیز دچار تغییرات اساسی زیادی شده اند. قبلا در مورد دستگاه فلزیاب و تفاوت آن با دستگاه گنج یاب صحبت کرده ایم. همان طور که می دانید گنج یاب ها قادر به تفکیک فلزات هستند، یعنی می توانند در حین کاوش فلزات باارزش را از دیگر فلزات جدا کنند و نادیده بگیرند.

گنج یاب نقطه زن
گنج یاب نقطه زن

گنج یاب ها امروزه یکی از پرفروش ترین دستگاه ها در بازار می باشند که طرفداران زیادی دارند. این دستگاه ها دارای مدل های مختلفی هستند که برای فعالیت های خاصی طراحی و تولید شده اند. در این پست می خواهیم در مورد گنج یاب نقطه زن صحبت کنیم ، دستگاهی که می توانند کشف گنج  و دفینه را برای هر کاوشگری راحت کند.

اشنایی با گنج یاب نقطه زن :

همان طور که می دانید فلزیاب نقطه زن به دستگاهی گفته می شود که می تواند مکان دقیق هدف را در زیر زمین مشخص کند. نقطه زن ها به صورت کلی به دو صورت در بازار وجود دارند. یکی به صورت فلزیاب دستی یا نقطه زن (پین پوینتر) ، که کاربرد های زیادی دارد و دیگری به صورت یک قابلیت اضافه بر روی دستگاه های گنج یاب قرار می گیرند.

قابلیت نقطه زنی یکی از بهترین امکاناتی می باشد که می تواند در وقت و هزینه کاوشگران صرفه جویی کند و در نهایت به موفقیت کاوشگر ختم شود. بهترین نقطه زن ها در بازار همان گنج یاب های پالسی هستند که عمق زنی بسیار خوبی دارند و برای کشف دفینه ها بهترین عملکرد را ارائه می دهند.

بهترین دستگاه نقطه زن ارزان قیمت :

برای خیلی از کاوشگران قیمت فلزیاب بسیار مهم می باشد و در انتخاب دستگاه نیز تاثیر گذار می باشد. گنج یاب ها به توجه به قابلیتی که دارند از قیمت بالاتری نسبت به فلزیاب ها برخوردار هستند و بر اساس سیستم کاری و تکنولوژی مورد استفاده دارای قیمت های متغییری می باشند. خیلی از مردم دستگاه ها را بر اساس قیمتشون می سنجند و اگر دستگاهی قیمت پایینی داشته باشد ، فکر می کنند که کیفیت و کارایی لازم را ندارند.اما این یک دیدگاه اشتباه است.

بهترین دفینه یاب ازران قیمت :

از همین رو می خواهیم یک گنج یاب حرفه ای که دارای قابلیت های پیشرفته می باشد را به شما معرفی کنیم که نسبت به نمونه های خارجی یا داخلی از قیمت بسیار پایینی برخوردار می باشد. گنج یاب AJM IMAGING یک دستگاه پالسی ، تصویری و شعاع زن است که دارای قابلیت نقطه زنی نیز است و یکی از بهترین گنج یاب های بازار برای کاوش گنج و دفینه می باشد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه اینجا کلیک کنید.

اشنایی با برخی دیگر از محصولات ما :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب