بالانس فلزیاب بوقی

بالانس فلزیاب بوقی

بالانس فلزیاب بوقی

سلام دوستان عزیز در این پست سعی میکنم بصورت مختصر در مورد بالانس در سیستم های فلزیاب بوقی پالسی شرکت آی کا پی وی توضیحاتی بیان کنم تا بتونید بهتر با مفهوم بالانس در فلزیاب های بوقی آشنا بشید، در ادامه باید خاطر نشان کنم این مطلب صرف آموزش بالانس کردن فلزیاب های بوقی شرکت IKPV ایران هست و  برای دیگر دستگاه های موجود در بازار صدق نمیکند.

بالانس فلزیاب بوقی
بالانس فلزیاب بوقی

بالانس فلزیاب بوقی پالسی

فلزیاب پالسی بعنوان بهترین نوع سیستم جهت فلزیابی در ایران است و با عنوان های طلایاب و گنج یاب یا سکه یاب نام گذاری میشود که همگی به یک معنا هستند، نحوه کار فلزیاب پالسی اینه که با ارسال پالس به زمین و دریافت آن منجبر به تشخیص فلزات میشود. بدین صورت که هر گونه تغییر در میدان پالس، در کار دستگاه اختلال وارد کرده و دستگاه شروع به بوق زدن میکند. بدیهی است مواد معدنی موجود در خاک نیز باعث اختلال در میدان پالس شده و باعث میشه تا دستگاه مدام بوق اضافه بزنه، برای این منظور از بالانس برای سازگار کردن دستگاه با خاک محیط استفاده میشود. اکثر دستگاه های موجود در بازار بالانس اتوماتیک دارن و کافیه با فشار دادن یک دکمه دستگاه را با خاک محیط بالانس کرد.

چطور فلزیاب رو بالانس کنیم؟

سادست، لوپ فلزیاب رو در هوا نگه دارید و یکبار بالانس رو بزنید حال لوپ رو روی ضمین بزارید و ولوم حساسیت را در وضعیتی قرار دهید تا دیگر صدای بوقی نشنوید حال دکمه بالانس رو فشار دهید و لوپ را با فاصله ۵ تا ۱۰ سانتی از زمین نگه دارید. دستگاه شما بالانس شده و آماده برای کاوش است . توجه داشته باشید گونه خاک در ایران به قدری زیاد است که باید بصورت طبیعی تقریبا هر ۱۰ متر دستگاه را مجدد بالانس کنید تا بتونید با ثبات کامل به کاوش بپردازید و اهداف اصلی را از دست ندهید.

آشنایی با انواع فلزیاب پالسی آی کا پی وی

شرکت IKPV سیستم های متعددی به منظور ساخت دستگاه هایی با خاصیت نقطه زنی و تشخیص فلزات در عمق های متفاوت تولید مینماید که در برخی از مدل ها این سیستم بصورت مکمل در کنار ردیاب فرکانسی یا اسکنر مگنومتر در دسترس است تا بتوانید با استفاده از چندین روش فلزات قدیمی در زیر زمین را کشف کنید. در ادامه شما را با انواع فلزیاب پالسی شرکت آشنا خواهیم ساخت:

     فلزیاب های بوقی سری ای جی ام (AJM) 

  • AJM BUGLE
  • AJM 13300
  • AJM IMAGING PT
  • AJM IMAGING PAT
    فلزیاب های بوقی سری پی وی (PV) 

       فلزیاب پالسی سری آنتارس (ANTARES)

     فلزیاب صنعتی شرکت IKPV

  • TORNADO
  • SNM 133

نظر برای “بالانس فلزیاب بوقی

  1. سلام علاقه به اطلاعات و گذشتگان دارم خیلی مفید بود مچکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب