فروش گنج یاب تصویری

فروش گنج یاب تصویری

فروش گنج یاب تصویری

برای اینکه بخواهیم کاوش نتیجه بخشی داشته باشیم باید از انواع گنج یاب ها استفاده کنیم. فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری و … هریک قابلیت هایی دارند که دیگری ندارد. استفاده از چند سیستم در یک کاوش بستگی به شرایط محیط کاوش دارد. گاهی اوقات در یک کاوش شما با یک دستگاه ارزان قیمت هم به نتیجه می رسید و به سیستم دیگری نیاز پیدا نمی کنید اما در یک کاوش که دارای شرایط متفاوتی می باشد شاید شما برای اینکه بدانید هدف تقریبا در چه نقطه ای قرار دارد اول از یک فلزیاب آنتنی کمک بگیرید و وقتی که  به یک محدوده خاص محدود شدید از یک سیستم اسکنر تصویری استفاده کنید تا جزئیات بیشتری بدست بیاورید و در آخر با استفاده از یک سیستم بوقی عملیات نقطه زنی را انجام دهید تا به هدف برسید.

فروش گنج یاب تصویری
فروش گنج یاب تصویری

اهمیت استفاده از گنج یاب تصویری :

سیستم های تصویری باعث می شوند تا بتوانیم با اسکن نقطه مورد جزئیات بیشتری از شرایط موجود در زیر زمین ، محل قرارگیری هدف ، ابعاد و اندازه هدف بدست بیاوریم. این عمل از صرف هزینه و زمان بیهوده جلوگیری می کند. کیفیت خروجی اسکن هایی که این سیستم ها ارائه می دهند به کیفیت سنسور ها و تعداد آن ها بستگی دارد. استفاده از اسکنر های تصویری در کاوش هایی که محل کاوش آلوده بوده و باعث ایجاد خطا در سیستم ها می شود بسیار مفید می باشد.

فروش گنج یاب تصویری با گارانتی :

گنج یاب های تصویری به خاطر استفاده از سنسور های حساس و پیشرفته که باعث افزایش کیفیت اسکن ها می شود را بهتر است از شرکت های معتبر خریداری کنید. برای خرید بهترین سیستم های تصویری مگنومتر و جی پی ار می توانید به نمایندگی های فروش فلزیاب IKPV مراجعه کنید. تمامی محصولات شرکت IKPV دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله هستند. برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب های این شرکت اینجا کلیک کنید.

 

شماره تماس : 09120043750 _ 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب