فلزیاب اسکنر تصویری

فلزیاب اسکنر تصویری

فلزیاب اسکنر تصویری

فلزیاب ها نقش اساسی در موفقیت هر کاوشگری دارند و تقریبا بدون استفاده از فلزیاب کشف گنج و دفینه غیر ممکن خواهد بود. شرکت های تولید کننده فلزیاب نیز با توجه به تقاضای بازار ، توانسته اند با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا فلزیاب هایی را به بازار عرضه کنند که تغییرات بزرگی در روند کاوش کاوشگران ایجاد کند. فلزیاب هایی که در بازار مشاهده می کنید هر یک دارای قابلیت ها و ویژگی های خاص خود هستند که در شرایط کاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در یک کاوش با توجه به شرایط محیطی آن قطعا برای اینکه به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید به چند نوع فلزیاب نیاز پیدا خواهید کرد. یک مدل از فلزیاب ها که در هر کاوشی بسیار کاربرد دارد فلزیاب اسکنر تصویری می باشد که از زمان روی کار آمدن این دستگاه ها عرصه فلزیابی متحول شده است.

فلزیاب اسکنر تصویری
فلزیاب اسکنر تصویری

فلزیاب اسکنر تصویری :

اسکنر ها از سنسور های مگنومتر یا جی پی ار استفاده می کنند که وظیفه اسکن زمین و تشخیص تونل ها ، اتاقک ها ، حفره و … را دارند. اسکنر ها پس از اسکن زمین داده ها رو به صورت گراف های رنگی نشان می دهد که برای تجزیه و تحلیل داده ها نیاز به نرم افزار های خاصی مانند نرم افزار ویژوالایزر می باشد. اسکنر ها قابلیت تشخصی فلز را ندارند ولی اشیاء زیر زمین را به صورت گراف های رنگی نشان می دهد. این دستگاهها تصاویر سه بعدی ساخته و به کاربر کمک میکنند تا اهداف را دقیقتر و واضح تر ببینند. همه این کارها باعث میشود تا اپراتور بتواند تصمیم بهتری بگیرد که آیا به عمق کاوش بیشتری نیاز دارد یا خیر و از کاوش های بیهوده جلوگیری میکند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. 

دستگاه اسکنر خوب از کجا خریداری کنیم ؟

دستگاه های اسکنر را به خاطر حساسیت سنسور ها و کیفیت آن ها حتما باید از شرکت های معتبر خریداری کنید. اگر به دنبال یک جای مطمئن برای خرید اسکنر مگنومتر هستید می توانید به نمایندگی فروش فلزیاب شرکت IKPV مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

دفتر مرکزی فروش فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – نبش کوچه 21 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب