بهترین فلزیاب ایرانی

بهترین فلزیاب ایرانی موجود در بازار

بهترین فلزیاب ایرانی موجود در بازار

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین فلزیاب ایرانی بپردازیم. همان طور که مطلع هستید کمپانی های خارجی زیادی وجود دارند که فلزیاب های با کیفتی را به بازار عرضه می کنند. کاوشگرانی که در ایران هستند و قصد خرید دستگاه فلزیاب و گنج یاب برای کاوش دارند ، همیشه با تردید روبرو هستند که فلزیاب خارجی بخرند یا فلزیاب ایرانی . پیدا کردن فلزیاب های خارجی اورجینال و اصلی با توجه به ممنوعیت وارداتی که دارند کار مشکلی است . اگر هم پیدا شود نمی توان به اصل بودن آن اعتماد کرد  و از طرف دیگر مشکل خدمات پس از فروش و تعویض قطعات آن نیز وجود دارد.

بهترین فلزیاب ایرانی
بهترین فلزیاب ایرانی

فلزیاب ایرانی یا خارجی :

اما اگر فلزیاب ایرانی با کیفیت و کارایی قابل اعتماد باشد دیگر نیازی به فلزیاب های خارجی نمی باشد. اما اگر از این مسئله هم بگذریم مسئله مهمی که وجود دارد این است که مردم ایران به کالاهای ایرانی اعتمادی ندارند و فکر می کنند که از نظر کیفیت و کارایی مثل فلزیاب های خارجی نمی باشند. البته این تفکر اشتباهی می باشد ، برخی از محصوات ایرانی از نظر کیفیت از نمونه های خارجی خیلی بهتر می باشند. در مورد دستگاه های ایرانی نیز همین تفکر نیز وجود دارد.

بهترین فلزیاب ایرانی :

اما در اینجا میخواهیم بهترین فلزیاب ایرانی را به شما معرفی کنیم که از فلزیاب های هم رده خارجی خود بسیار بهتر می باشد و با شرایط اقلیمی ایرانی نیز سازگار تر می باشد. فلزیاب مورد بحث ما فلزیاب LEOPARD 16000 می باشد که بدون شک بهترین فلزیاب ایرانی موجود در بازار می باشد. این فلزیاب یکی از بهترین فلزیاب تصویری شرکت IKPV است.

LEOPARD 16000 یک فلزیاب مگنومتر با ۱۶ سنسور می باشد که توانایی ارسال اطلاعات بین دستگاه و لپ تاپ به صورت بی سیم را دارد. این گنج یاب دارای ویژگی Live Scan و Live Video می باشد. طراحی این فلزیاب به صورت ارگونومیک است و دارای وزن بسیار سبکی می باشد. این فلزیاب ایرانی از بهترین کیفیت و کارایی برخوردار است و می تواند به راحتی با نمونه های مشابه خارجی خود به راحتی رقابت کند. عمق نفوذ این فلزیاب در خاک ۱۸ متر می باشد.

دیگر فلزیاب های تصویری ما :

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب ، گنج یاب ، حفره یاب ، ردیاب ، معدن یاب و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب